Facebook планираше късно тази година да пусне видео реклами на страниците на най-популярната социална мрежа, но изглежда това ще стане през 2014-та.
След серия от противоречиви изявления в последните седмици, Facebook е решена да не обърква повече потребителите, пише AllThingsD. Компанията работи по подобряване на новата си услуга и същевременно изследва как потребителите взаимодействат с видео клиповете, публикувани в социалната мрежа.
Засега е известно, че видео рекламите ще се възпроизвеждат автоматично с появата си на страницата, но звукът ще се активира само ако потребителят кликне на тях.
По непотвърдена официално информация, цената на видео рекламата може да достигне 2 милиона долара на ден. Въпреки това, вероятно ще има клиенти за новата услуга. Видео клиповете ще бъдат ограничени до 15 секунди.