Авиокомпания тества очилата Google Glass

Очилата Google Glass ще помогнат за по-добро обслужване на пътуващите

Очилата Google Glass помагат на Virgin Atlantic да обслужва по-добре клиентите на услугата Upper Class на летище Хийтроу, Лондон

Virgin Atlantic стартира пилотен проект за използване на носима електроника, в частност очилата с допълнена реалност Google Glass. С новата технология авиокомпанията цели да ускори процеса на регистрация на клиентите си.

Обслужващият персонал на компанията в Хийтроу, Лондон ще използва набор от джаджи, за да започне регистрацията на пътниците, клиенти на услугата Upper Class, още с пристигането им на летището.

С помощта на Google Glass служителите на Virgin ще виждат неща като информация за полетите, метеорологични прогнози и събития, свързани с местоназначението на пътуващите.

Дисплеят на Google Glass показва информация над основната линия на зрението, така че очилата са идеални за бързи справки, коментира пред CNBC анализатор от IHS. Възможно е обаче Google Glass да забавят процеса, ако пътуващите задават много въпроси.

Очилата Google Glass все още са в етап на развитие и настоящите им потребители са по-скоро изследователи. Дейв Булман, директор по ИТ във Virgin Atlantic, коментира, че Google Glass ще подобрят изживяването на клиента.

Авиокомпаниите трябва да чуят какво казват пасажерите за новите технологии и да поддържат иновациите, за да върнат златната ера на въздушния транспорт, допълва Булман. Ако 6-седмичният пилотен проект на Virgin се окаже успешен, компанията ще приложи технологията и на други летища.

Коментар