Започва най-големият аутсорсинг форум в Европа

Call Centre World 2014 очаква над 250 компании от 15 страни и над 7500 експерти

Call Centre World 2014 очаква над 250 компании от 15 страни и над 7500 експерти

Утре в Берлин започва най-престижният европейски форум в аутсорсинг индустрията – Call Centre World 2014, в който ще участват над 250 компании от 15 страни и над 7500 експерти. Форумът ще продължи от 18 до 20 февруари.

Call Centre World стартира през 1999 г. с 1000 участника, като с времето се оформя като знаков форум, който отразява най-авангардните тенденции и технологии в областта на управлението на контактни центрове. Българската компания Софика Груп ще представи за първи път страната ни на европейския форум.

„Наблюдаваме засилен интерес от потенциални немски инвеститори към сектора у нас. Участието ни в този форум е отлична възможност да представим предимствата на България като предпочитана аутсорсинг дестинация в Европа”, каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп.

Основни теми на Call Centre World 2014 ще бъдат възможностите за използване на клауд услуги в контактните центрове, на социални медии при управление на взаимоотношенията с клиенти и ефективното управление на човешките ресурси.

Софика Груп ще се представи на форума в Берлин под мотото „Future Reloaded”, като ще наблегне на най-добрите практики от опита си в технологичната поддръжка на изнесени бизнес процеси (BPO – Business Process Outsourcing) за мултинационални ИТ корпорации.

В момента за най-голямата българска аутсорсинг компания работят над 700 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси София и Пловдив, както и в Скопие, Македония.

Коментар