Стартират безплатни AdWords кампании за бизнеса

Инициатива на Google цели да мотивира студентите да научат повече за онлайн рекламата и за това как да привлекат клиенти с минимални разходи

Инициатива на Google цели да мотивира студентите да научат повече за онлайн рекламата и за това как да привлекат клиенти с минимални разходи

Студентски екипи от университети в България ще се съревновават със свои колеги от цял свят в стартиращото предизвикателство Google Online Marketing Challenge.

Идеята на тази инициатива на Google е да мотивира студентите да научат повече за онлайн рекламата и за това как да привлекат клиенти с минимални разходи. Регистрираните екипи получават ваучери по 250 долара за създаване на реални 3 седмични онлайн рекламни кампании за бизнеси от съответната държава.

Студентите сами избират компаниите, за които да създават съответните рекламни проекти. Една такава компания на българския пазар е Амейз – създател на платформата HireHive.bg.

Студентските екипи от цял свят ще бъдат класирани според множество критерии, някои от които са качеството на създадените кампании, брой заинтересовани потребители, планиране и изпълнение на проектите, брой нови реални клиенти и други.

Чрез инициативата Google Online Marketing Challenge студентите получават реални знания и опит докато помагат на компаниите да създават успешни онлайн рекламни кампании. „Те са изключително мотивирани, тъй като задачата е много по-реална за тях от теорията в лекциите”, коментираха от Амейз.

Коментар