Мобилният екран вече е първи избор

Типичният „мултискрийн” потребител прекарва по 7 часа на ден с различни медии (източник: AdReaction)

Типичният „мултискрийн” потребител прекарва по 7 часа на ден с различни медии
(източник: AdReaction)

Мобилните устройства вече имат статут на „първи екран” за потребителите, сочи глобално проучване на компанията AdReaction, публикувано от OnDevice Research.

Типичният „мултискрийн” потребител прекарва по 7 часа на ден с различни медии. В повечето от 30-те страни, обхванати в проучването, смартфоните са основният екран, отнемайки до 2,5 часа от времето на потребителя.

В над една трета от екранното време (35%) хората съчетават гледане на телевизия и занимания с мобилно устройство, сочи проучването. Телевизията е предимно отправна точка, а цифровото устройство се използва повече за продължаване/завършване на задачата.

Смартфоните и таблетите заедно отнемат около 47% от медийното време, но само 4% от разходите за реклама се падат на тях. Очаква се обаче този показател да нарасне до 12% към 2016 г.

Aфриканските държави са доста напред в достъпа до интернет през мобилни телефони. Проникването на фаблетите (катерогия между смартфоните и таблетите) пък е най-високо в Южна Корея, показва проучването.

Коментари по темата: „Мобилният екран вече е първи избор”

добавете коментар...

  1. az

    в този сайт наистина всеки човек може да намери огромно разнообразие от информация свързана с технологии…продължавайте в същия дух!!!

  2. :)

    Ако типичният потребител прекарва по 2,5 часа на ден съзерцавайки смартфона си, колко прекарват тогава маниаците? 🙂

Коментар