Чакащите бебе търсят по-често в Google

Младите родители (18–34) търсят с 54% повече в Google, отколкото по-старите

Младите родители (18–34) търсят с 54% повече в Google, отколкото по-старите, и все по-често от мобилни устройства

Хората, които очакват бебе или вече имат едно или повече деца, търсят по-често в Google, установи проучване на интернет компанията.

Според резултатите от изследването на Google Think Insights, чакащите дете и новите родители извършват средно 2,7 пъти повече онлайн търсения, отколкото потребители без деца. Повечето завършени търсения (56%) са на тема майчинство и са направени от мобилно устройство. През първите три месеца на годината мобилните търсения относно развитието на бебетата са скочили до 72%, а тези на тема бебета и родителство са се увеличили с 25%.

Родителите се интересуват също от дрехи за децата – в частност, те се опитват да разберат как да мият дрехите ръчно и да ги използват повторно. Други популярни търсения са свързани със здравето, сигурността и образованието на децата.

Засилената активност на новите и бъдещите родители личи и в YouTube. Статистиката показва ръст от 329% в гледането на родителски видеоклипове.

Тенденцията на ръст се обяснява с факта, че повечето нови родители са на възраст от 18 до 34 години – това е поколението, което е доста вероятно да използва смартфони за бързо търсене на информация.

Младите родители (18–34) търсят с 54% повече отколкото по-старите родители, отбелязват авторите на проучването. Младите майки използват смартфона като основно устройство – много по-често от бащите и по-старите майки.

Този сегмент потребители е доста важен за рекламодателите. Наскоро Джанет Вертеси, професор по социология в Принстън, сподели колко трудно й е било да скрие бременността си в интернет. Тя избягвала социалните медии, покупки с кредитни карти, използване на личната си електронна поща и дори търсения в мрежата.

По нейните думи, докато средният разход за онлайн маркетинг е 10 цента на човек, то за бременните жени тази сума нараства до 1,50 щатски долара. Това означава, че щом една жена забременее и онлайн рекламодателите го разберат, ще я атакуват нонстоп с промоции.

Коментар