IBM определи като неоснователни твърденията на „Стоун Компютърс” АД за нарушения на договора между двете компании от страна на ИТ гиганта.
По-рано днес Стоун разпространи писмо до медиите, в което твърди, че IBM „прескача” българската компания, като оферира продуктите си директно към крайни клиенти без да спазва отношенията си по договор.
„Твърденията, направени от Стоун Компютърс АД, са неоснователни. IBM прекрати бизнес партньорския си договор със Стоун Компютърс АД през февруари тази година, поради сериозни нарушения на договорните задължения от страна на Стоун Компютърс АД”, коментираха от IBM България за TechNews.bg.
Същевременно, Стоун Компютърс заяви, че ще заведе иск във Виенския международен арбитражен съд за обезщетение в размер на 2 500 000 евро срещу IBM. Оказва се обаче, че IBM също има претенции към своя доскорошен бизнес партньор.
„Към настоящия момент IBM има претенции срещу Стоун Компютърс АД за дължими суми. Няма да коментираме допълнително, защото спорът вече се решава от арбитражен съд”, допълниха от офиса на американския ИТ гигант у нас.
Стоун ще я закъсат, ако не са прави.. покрай тях и клиентите им.
Няма разумен търговец, който не би застанал зад гърба на дистрибутора си, ако вижда в него коректен партньор. За да разсърдиш доставчика си, трябва доста да си оцапал гащите.
Няма бъларски дистрибутор на софтуер дето да е много читав. Да не споменавам представителите на дистрибутирите на игри, че там работата е “кавал свири, майка плаче” 😉
Стоун компютърс не са много китка за мирисане. Доста проблеми с тях.