Платформата за онлайн поръчки на храна foodpanda обяви нова серия от придобивания в Сърбия, Босна и Херцеговина, Черна гора, Хърватия и Унгария.
Няколко седмици след консолидиране на пазара в Индия и Мексико чрез придобиване на TastyKhana и PedidosYa, компанията предприе подобен ход и на пазара в Централна и Източна Европа. Районът играе важна роля в глобалната стратегия на платформата.
В Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина, foodpanda поема Donesi.com. Така клиентите ще имат достъп до над 550 ресторанта, уточниха от компанията в съобщение до медиите.
В допълнение, foodpanda придоби и Pauza в Хърватия, с доставка на храна от стотици ресторанти. Pauza е основана през 2008 г. и ще продължи да работи под своя собствена марка.
Чрез придобиване на NetPincer, компанията постига и пазарно лидерство в Унгария. NetPincer е на пазара от 1999 г. насам и си партнира с над 550 ресторанти във всички големи градове в страната.
Централна и Източна Европа е един от най-важните пазари за доставка на храни, коментира придобиванията Ралф Вензел, съосновател и управляващ директор на foodpanda.