Foodpanda прехвърли бизнеса си към Glovo

Системата за онлайн доставки на Glovo вече присъства в 66 населени места в България
(снимка: CC0 Public Domain)

Foodpanda прекратява своите бизнес операции в София от днес – нейното мобилно приложение и уеб съдържание вече са прехвърлени към системата на Glovo. Преди една седмица платформата за доставки на храна преустанови дейността си във всички останали градове на страната, прехвърляйки бизнеса си на Glovo.

Потребителите, които посещават приложението на Foodpanda, ще бъдат пренасочени към Glovo чрез персонализирани URL връзки и ще могат да направят своите нови регистрации чрез няколко стъпки. В същото време клиентите, идващи през уебсайта на Foodpanda, ще бъдат пренасочени към уебсайта на Glovo.

Миграцията на София е последната стъпка в процеса на прехвърляне на дейностите на Foodpanda към Glovo. В края на август всички останали градове на страната бяха прехвърлени в системата за онлайн доставка на Glovo, която вече присъства в 66 населени места в България.

Всички ресторанти, които преди са били на платформата на Foodpanda в София, сега са достъпни и в Glovo. Понастоящем в платформата има повече от 2000 ресторанта.

Като допълнение към доставката на храна, Glovo си партнира в София с два супермаркета, дрогерии и магазини за хранителни добавки. През системата на Glovo се доставят хранителни стоки и продукти за дома, подаръци, цветя, козметика и продукти за лична грижа.

„Процесът на миграция на Foodpanda към Glovo приключи успешно… В най-скоро време потребителите ще могат да получават разнообразни оферти и промоции и ще имат много по-добро цялостно потребителско изживяване и удовлетвореност”, заяви Виктор Ръкариу, регионален генерален мениджър на Glovo за Югоизточна Европа.

През месец май тази година Glovo обяви, че е придобила няколко компании от групата Delivery Hero, за да разшири присъствието си в Централна и Източна Европа.

Коментар