Виваком компенсира клиенти с безплатни услуги

Виваком ще осигури една седмица безплатни услуги на клиентите, засегнати от технически проблем на 6 януари

Виваком ще осигури една седмица безплатни услуги на клиентите, засегнати от технически проблем на 6 януари

Виваком ще компенсира клиентите за временната липса на достъп до интернет услуги, в резултат на технически проблем на 6 януари, съобщиха от телекома.

Вчера част от клиентите на компанията останаха без достъп до интернет и IPTV в продължение на няколко часа. Съгласно стандартната си практика, Виваком ще компенсира засегнатите от проблема потребители.

Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.

Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план, уточниха от компанията.

Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

Коментари по темата: „Виваком компенсира клиенти с безплатни услуги”

добавете коментар...

  1. POTREBITEL

    RIBAKOM I OSTANALITE OPERATORI NA KLADATA

  2. Диван

    Временната липса на достъп до Интернет – беше да си инсталират шпионското оборудване за следене на хората и контрол но трафика от информация кой какво прави, гледа и пише.

Коментар