През изминалата година българският потребител е започнал да отделя все повече време за онлайн пазаруване, сочи статистика на eMag.bg.
Увеличава се и делът на потребителите, закупили стоки през смарт устройствата си, съгласно годишните резултати на онлайн търговеца, който оперира в Централна и Източна Европа.
Най-купуваните стоки през 2014 г. са смартфони и таблети, следвани от малки и големи електроуреди и компоненти и периферни компютърни устройства. В челната петица попадат още книгите, както и играчките и продуктите за детето.
Посещенията в онлайн магазина от мобилни устройства бележат рекорден ръст, достигайки до над 4 млн. На практика, всяко шесто посещение е направено от смарт устройство.
През втората половина на 2014 г. мобилният трафик се е увеличил в сравнение с първото полугодие и постига средна стойност от 20% от общия трафик на сайта. Междувременно, продажбите достигат 10% от закупените продукти на годишна база, сочи още статистиката.