Facebook планира да разшири бизнес-ориентираната социална мрежа Facebook at Work, като добави към нея стотици нови компании. Facebook at Work практически е идентична с познатата мрежа Facebook, но е създадена за общуване между колеги и се тества от януари тази година.
По думите на Джулиен Кодорниу, мениджър на Facebook at Work, пилотната програма ще завърши скоро и компанията ще пусне условно-безплатна версия на мрежата. Очаква се това да стане към края на годината, съобщи Re/code.
Едно от несъмнените достойнства на Facebook at Work е простотата на използване. Мрежата е отделена от основния акаунт на потребителя и е проектиране с оглед възможното публикуване на конфиденциална информация, която няма да бъде видима в публичния Facebook.
Сред участниците в пилотната програма в момента са холандският производител на бира Heinekin в САЩ и търговската верига Linio в Латинска Америка. Те планират да използват корпоративната мрежа и в бъдеще.