Amazon притиска брандовете със собствена линия дрехи

Amazon не се колебае да разшири асортимента си и със собствена линия дрехи

Amazon не се колебае да разшири асортимента си и със собствена линия дрехи

Онлайн търговецът Amazon планира инвазия на пазара за дрехи. Компанията с годишен оборот над 88 млрд. долара ще предложи скоро дрехи със собствения си бранд, стана ясно на форум за ритейл индустрията.

Amazon предприема подобен ход, за да запълни дупка в своя асортимент, поясни вицепрезидент на компанията по време на WWD Apparel & Retail CEO Summit 2015. Интернет гигантът признава, че някои брандове за дрехи не желаят да си сътрудничат с Amazon, поради което компанията е принудена да отговори на търсенето със собствена линия дрехи.

Подразделението Amazon Fashion работи с големите компании от сектора и помества техните дрехи в онлайн магазина. Брандовете за дрехи, които отказват работа с Amazon, изтъкват като причина ниските маржове и агресивната политика на онлайн търговеца за намаляване на разходите.

Според анализатори, решението на Amazon да произвежда собствени версии на стоки, които не може да получи от известните брандове, може да се окаже отличен коз в ръцете на компанията в преговорите с несговорчивите партньори, както и да подобри финансовите показатели на онлайн търговеца.

Коментар