Шкода ще оправя имиджа на Фолксваген в САЩ

Фолксваген се надява Шкода да компенсира щетите, които компанията търпи на американския пазар след скандала с тестовете за вредните емисии

Фолксваген се надява Шкода да компенсира щетите, които компанията търпи на американския пазар след скандала с тестовете за вредните емисии

Чешкото подразделение на Фолксваген (Volkswagen), добре познатата Шкода (Skoda), планира да се намеси на пазара за автомобили в САЩ, където компанията-майка се опитва да възстанови позициите си след скандала с тестовете за отделяните вредни газове от нейните коли.

Най-големият производител на автомобили в Европа ще обяви следващата седмица нов бизнес план, който наред с подобряване на основните дейности включва инвестиции в разработка на електромобили и мобилни услуги, предаде Ройтерс.

„Стратегия 2025” на автоконцерна Volkswagen, бранд Skoda, оценява потенциала на регионите, вкл. Северна Америка, където компанията все още не продала автомобили Шкода. Решението за навлизане на пазара в САЩ отразява виждането на Volkswagen, че нови продукти и кампании за повишаване на имиджа на бранда могат да компенсират загубите, които компанията претърпя в резултат на разкритията за манипулации с тестовете за вредни газове.

В последните осем месеца продажбите на Volkswagen в САЩ намаляха в сравнение със същия период на миналата година с над 10% и възлизат на 207 800 автомобила. Анализаторите са скептични относно шансовете на Шкода за успех на пазара в САЩ, Позициониран по-рано като бюджетна алтернатива на Volkswagen в Източна Европа и Азия, брандът Шкода бавно влиза в сегмента на кросувъри и ванове, които са много популярни в САЩ.

Коментар