Софика Груп стана TeleTech, наема още специалисти

Специалистите на TeleTech осигуряват услуги на 26 езика

Специалистите на TeleTech в София, Пловдив и Скопие осигуряват услуги на 26 езика

Българската компания Софика Груп променя своето име и вече се нарича TeleTech, след като през 2014 г. се присъедини към глобалния доставчик на решения за обслужване на клиенти TeleTech Holdings, Inc.

За две години Софика направи преход от компания за аутсорсинг на бизнес процеси към компания, фокусирана изцяло върху управление на потребителското преживяване, коментираха от TeleTech промяната в името.

Партньорството между Софика и TeleTech осигури както по-устойчиви резултати на международните клиенти на компанията, така и достъп до българския пазар на ключови клиенти на TeleTech. Именно това има важна роля за инвестициите и по-голямото присъствие на световната компания в региона.

В последните години Софика внедрява нови и успешни стратегии, средства и технологии за потребителско преживяване, като се възползва и от цялостната платформа на TeleTech, за да повиши качеството на предлаганите услуги.

България е призната за една от най-добрите аутсорсинг дестинации в Европа и света, а центровете на Софика са привлекателни за клиентите със своите технологични и езикови възможности. Специалистите на компанията осигуряват услуги на 26 езика.

През изминалата година Софика Груп привлече много нови клиенти, повечето от които са от САЩ. Компанията има също и един от най-високите резултати за удовлетвореност на клиентите в глобалното проучване на TeleTech, като същевременно отчете значителен ръст на приходите за 2015-та спрямо предишната година.

За офисите си в София, Пловдив и Скопие, TeleTech търси да наеме още специалисти с немски, френски, португалски, испански, италиански и английски език. Тези позиции са най-подходящи за професионалисти с опит в сферата на обслужването на клиенти, продажбите, администрацията, „back-office” услугите и изготвянето на отчети, уточниха от компанията.

Коментари по темата: „Софика Груп стана TeleTech, наема още специалисти”

добавете коментар...

  1. Станислав

    Кол център със служителите на 3 цифрени заплати, с основен клиент Мтел.

  2. Пешо

    Така е, който е работил с индийци прогрмисти само в ядове се е видял.

  3. :о)

    Митак…не знам какъв ти е факт-а.
    В индия така започнаха, днес компаниите се изнасят от там към България и други страни.
    ФАКТ.
    Защото гнусните мангали просто нямат работна култура, там всичко е ден да мине, друг да дойде, пааааааардон сър.
    Не знам какъв световен производител на софтуер са но са най-бедната и мизерна страна в света където половината население няма ТОК.
    ФАКТ 🙂

  4. Митака

    Зависи как гледаш на нещата:
    1. Това е нещо, с което професионалното ми развитие приключва, затова трябва да е на макс заплатено и да съм доволен.
    2. Не е кой знае какво, но пък е нещо, с което да започна. Не е блато в което да потъна, а просто трамплин.
    В Индия също преди време започнаха така, а днес са световен производител на софтуер. Факт

  5. Новоиместародупе

    Не че и аз не работя в тази сфера, но за тези, които се интересуват, да уточня, че тези позиции са в центрове тип “кол център”, хора, които от ИТ не разбират, но пък приказват езици, бели “роби”, черноработници, компютърни шивачки, за позиции, които корпорациите плащат много, но тук е много евтино. А работата обикновено е изключително монотонна, еднотипна, на моменти скучна и гнусна. Заплащането е много ниско, сигурността почти никаква.

Коментар