Американската компания за продажба на луксозни автомобили Reeves Import Motorcars обнови изцяло уебсайта си с помощта на Progress Sitefinity – платформа за управление на съдържанието и дигитален маркетинг.
В резултат, посетителите на уебсайта са се увеличили с 283%, а очакваните годишни продажби – с 22%, съобщиха от Progress, под чийто бранд Telerik вече оперира в България.
Progress Sitefinity се разработва основно от българския екип на компанията в София. Решението предоставя на разработчиците и ИТ екипите необходимите инструменти за създаване на персонализирано потребителско преживяване за различните канали и устройства.
Използвайки Sitefinity и Kendo UI by Progress – библиотеката от инструменти за потребителски интерфейс и функционалности за JavaScript и HTML5, Reeves обновява изцяло уебсайта си в съответствие с бързо развиващия се дигитален пазар.
Новият уебсайт използва структурирани данни за постигане на максимална оптимизация за търсещите машини (SEO) и компоненти за потребителски интерфейс, които му придават различен естетически вид и усет. Една от ключовите функционалности е адаптивният (responsive) дизайн, благодарение на който уебсайтът е еднакво красив и лесен за навигиране на всеки екран и устройство.
Новият уебсайт на Reeves използва модула на Sitefinity CMS за електронна търговия за динамично добавяне на инвентар на индивидуални страници. Благодарение на него, броят на индексираните от интернет търсачките страници се увеличава от няколкостотин на над 10 000. Така инвентарът на компанията може да се открие много по-лесно онлайн и съответно да доведе до повече продажби.
В допълнение, интеграцията със CRM системата на компанията дава възможност за по-бърз отговор на формите за обратна връзка, което още повече допринася за увеличаване на продажбите. Новият уебсайт включва отделни секции за всеки автомобилен бранд, някои от които изискват индивидуален стил спрямо насоките за брандиране на съответния производител.
Интеграцията на Sitefinity и Kendo UI улеснява ползването на някои ключови функционалности като например ежедневно актуализиране на търсачката на автомобили на всяка страница. Критериите за филтриране – година, марка, модел, цена, състояние и други – са динамични, базирани на автомобилите в наличност.
„Крайният резултат надмина очакванията ни. Никога не сме имали толкова много онлайн продажби, отколкото след обновяването на уебсайта ни”, коментира Кели Роджърс, управител на Reeves.