Adidas дигитализира производството със Siemens

SpeedFactory – заводът на Adidas в Ансбах, Германия – бележи началото на нова ера в производството на спортни стоки

Adidas и Siemens ще си сътрудничат в дигиталното производство на спортни стоки. „Цифров близнак” на SpeedFactory ще позволи да бъде симулиран, тестван и оптимизиран предварително целият процес.

Разположеният в Ансбах, Германия, завод на Adidas, наречен SpeedFacrory, е ново високотехнологично съоръжение, в което за производството на известните спортни обувки се използват „умни” роботи, 3D принтиране и други съвременни технологии.

Заводът бележи началото на нова ера в производството на спортни стоки, като отваря вратите към създаването на продукти, които са много по-близо до потребителя и са уникални като приспособимост и функционалност, съобщиха от Siemens.

Производството на индивидуални спортни стоки изисква гъвкавост и бърза интеграция на нови технологии. „Дигитален близнак” на SpeedFactory ще позволи да бъде симулиран, тестван и оптимизиран предварително целият производствен процес. Сливането на виртуалния и реалния свят съкращава пътя до пазара, осигурява по-голяма гъвкавост и подобрява качеството на продукцията.

„Със SpeedFactory можем напълно да преосмислим конвенционалните процеси. Чрез дигитализацията на стойностната верига ще сме в състояние да въведем по-бързо нови технологични иновации, да направим по-ефективна и прозрачна употребата на наличните ресурси, а така ще отговорим по-гъвкаво на индивидуалните нужди на нашите потребители“, поясни Герд Манц, вицепрезидент по технологичните иновации в Adidas.

Коментар