Samsung иска всички първи места в Европа

 

B2B сегментът е стратегически за Samsung не само в Европа, но и в целия свят, стана ясно на днешния форум на компанията в Прага

Samsung е лидер в десет продуктови категории от потребителската електроника на европейския пазар. За първи път през миналата година компанията стана номер едно и при смартфоните. 

„Целта ни е да станем номер едно във всички категории през 2013 г.”, каза Сеокпил Ким, президент и CEO за Европа, при откриване на „Samsung European Forum 2012” в Прага.
 

Сеокпил Ким, президент и CEO на Samsung за Европа, обяви амбициозната цел на компанията да стане лидер във всички категории на потребителската електроника
 
Той подчерта, че иновациите са в основата на успеха на корпорацията. „Мисията ни може да се определи само с две думи – премахване на бариерите”, каза Ким.
 
През миналата година Samsung Electronics реализира рекордни продажби в размер на $143 милиарда.
 
Стратегически за Европа и за света е B2B сегментът, където Samsung се стреми да доставя цялостни решения. "Ще продължим да предлагаме „умни” и иновативни решения за бизнеса", каза Ким.
 
В HD сегмента корейският гигант отчита 32% ръст, а при продуктите в сегмента с цена над 1500 евро увеличението е 60 на сто за 2011 г.
 
Нови концептуални решения бяха показани през първия ден на изложението – като например трите телевизора от сериите ES7000, ES8000 75”/80”. Специален акцент компанията постави върху новия таблет Galaxy Tab 2.
 
За първи път посетителите на европейския форум видяха и телевизор с вдградени микрофон и камера, които могат да се управляват интелигентно през мобилни устройства.
 

Коментар