
Виваком ще компенсира клиентите за временната липса на достъп до интернет услуги, в резултат на технически проблем на 6 януари, съобщиха от телекома.
Вчера част от клиентите на компанията останаха без достъп до интернет и IPTV в продължение на няколко часа. Съгласно стандартната си практика, Виваком ще компенсира засегнатите от проблема потребители.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.
Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план, уточниха от компанията.
[related-posts]
Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

2 коментара
RIBAKOM I OSTANALITE OPERATORI NA KLADATA
Временната липса на достъп до Интернет – беше да си инсталират шпионското оборудване за следене на хората и контрол но трафика от информация кой какво прави, гледа и пише.