Лятна Salesforce CRM академия в големите градове

Ползвайки иновативните CRM инструменти на Salеsforce, компаниите могат да привлекат повече клиенти както на местния, така и на външните пазари

Серия от полудневни обучения по стратегически продажби и демонстрации на най-доброто CRM решение в света организира у нас консултантската компания Некст Консулт, риселър на водещия CRM доставчик Salesforce.com. Лятната Salesforce CRM академия ще се проведе през юли и август в най-големите български градове – София, Пловдив, Бургас, Русе и Варна.

Системите за управление на взаимоотношенията с клиенти (Customer Relationship Management, CRM) стават все по-популярни сред компании от всякакви размери. Успешните внедрявания на Salesforce CRM показват увеличение на продажбите средно с 28% и на удовлетвореността на клиентите средно с 37%. Облачната платформа на Salesforce вече помага и на редица компании в България да повишат продажбите си и да обслужват по-добре клиентите.

Три са основните акценти в първите по рода си обучения по CRM в страната. Некст Консулт ще наблегне на философията на CRM чрез обучение по съвременни практики в маркетинга, продажбите и обслужването. Втори акцент е дигиталната трансформация с помощта на CRM платформа номер едно в света. И на трето място, консултантите ще демонстрират работата на Salesforce в реално време, като всеки участник в обученията ще получи безплатен достъп до платформата и възможност за проиграване на реални казуси.

Ползвайки иновативните CRM инструменти на Salеsforce, компаниите могат да привлекат повече клиенти както на местния, така и на външните пазари. По-конкретно, Академията ще разгледа теми като цикъл на продажба, управление на търговската фуния, прогнозиранe, офериране и преговори, кръстосани продажби, обслужване и задоволеност на клиентите и други аспекти в работата на търговските специалисти и мениджъри.

Обученията в Лятната Salesforce CRM академия могат да помогнат на компаниите да постигнат няколко ключови предимства:

  • да бъдат по-бързи и по-добри от конкурентите и да продават повече на местния и външните пазари;
  • да структурират по-добре процесите по маркетинг, продажби и обслужване;
  • да анализират информацията по-бързо и по-ефективно;
  • да прогнозират с по-голяма точност;
  • да въведат единни стандарти и добри практики;
  • да предоставят персонализирана индивидуална услуга на всеки клиент;
  • да повишат удовлетвореността на клиентите и служителите си.

Лятната Salesforce CRM академия започва на 14 юли в София, след което – на 27 юли, ще се проведе обучение в Пловдив, а на 28 юли – в Бургас. През август са предвидени две обучения – на 17-ти в Русе и на 18-ти във Варна. Първите 30 регистрирали се от всеки град ще могат да участват безплатно в събитията на CRM Академията.

Salesforce.com е номер едно доставчик на системи за управление на взаимоотношенията с клиенти, като делът на компанията от световния пазар през 2016 г. възлиза на 18,1%, по данни на IDC. Най-близките конкуренти на лидера контролират съответно 9,4% и 7,2% от пазара. Приходите на Salesforce от CRM решения са нараствали по-бързо от тези на всеки друг доставчик, а пазарният дял на компанията се е увеличил с повече проценти спрямо останалите играчи в Топ 10, взети заедно.

IDC определя Salesforce като най-големия производител на софтуер за автоматизация на продажбите, обслужване на клиентите и маркетинг през 2016 г. За първи път в историята си компанията излиза начело и в сегмента на маркетинга, се отбелязва в скорошен доклад на анализаторската компания.