LG вярва в потенциала на своята платежна система и планира да я пусне и на външния пазар, съобщи Yonhap News, позовавайки се на шефа на мобилното подразделение на компанията – Чо Джун-Хо.
Услугата LG Pay стартира в Южна Корея през юни 2017 г. Подобно на Samsung Pay, тя позволява плащания при покупка на стоки с помощта на смартфон, като устройството просто се доближава до терминала за четене на банкови карти.
„Съсредоточихме усилията си в подобряване на качеството на нашата услуга и планираме не само да повишим удобството, но и да увеличим броя на страните, където тя се ползва, както и да разширим възможните начини за плащане и асортимента на устройствата, поддържащи LG Pay”, казва Чо Джун-Хо.
Проучване на LG установява, че 38,4% от клиентите на платежната услуга са хора на възраст около 30 години. Компанията отбелязва бързото разрастване на групата потребители в категорията 50-60 години. За да привлече нови клиенти, компанията ще вгради поддръжка на онлайн плащания в LG Pay.
В момента само флагманските смартфони LG G6 поддържат LG Pay, но през 2018 г. услугата ще стане достъпна и за потребителите на бюджетни смартфони. Именно тогава платежната система ще заработи и на глобалния пазар.