Huawei възлага все по-големи надежди на пазара за смартфони в Индия, който може да се окаже ключов в глобалната стратегия на компанията, става ясно от изявление пред The Economic Times на П. Санджив, вицепрезидент на Honor India.
По-рано този месец пропадна сделката между китайския производител и оператора AT&T за продажба на смартфони в САЩ. Според официалните изявления, американските власти са оказали натиск върху AT&T с аргумента, че Huawei шпионира потребителите чрез устройствата си.
По думите на Санджив, Huawei ще се придържа към доктрината „India first”, съгласно която новите смартфони на компанията ще дебютират в Индия по-рано, отколкото на останалите пазари по света. „Вниманието ни към индийския пазар се засили съществено. Очакваме скоро Индия да стане вторият по значимост пазар за нас след Китай”, казва Санджив.
В рамките на новата стратегия Huawei ще засили своята маркетингова активност в страната и ще увеличи персонала си, който в последните години нарасна десетократно. Освен това компанията увеличава инвестициите в изследвания и разработки, както и производството в Индия. Около 300 инженери са ангажирани изключително с местния пазар.
Индия е най-бързо растящият пазар на смартфони в света, вторият по големина след китайския през 2017 г., изпреварвайки САЩ. На това се дължи и повишеното внимание към тази страна от водещите производители, вкл. Samsung и Apple, както и на китайските брандове Xiaomi, Oppo и Vivo.
По данни на IDC, през третото тримесечие на 2017 г. Xiaomi и Samsung си поделят първото място на пазара за смартфони в Индия. Xioami, в частност, е увеличила продажбите си там със 76%, според анализаторската компания TrendForce.
Макар че Huawei заема трето място в света, отстъпвайки само на Samsung и Apple, компанията все още няма силни позиции в Индия. През миналата година китайският производител удвои продажбите в страната на смарфони Honor и планира разширение на производствените си мощности там.
Колкото и да е абсурдно го правят на всякакви нива да воюват с Китай въпреки, че разчитат на евтиното производство от Китай. До Димитър Иванов тази борба както я наричаш си е направо безумна и дивашка война на пазари и не е нормално да го има в нашият уж модерен свят. Много по-лесно е така по мутренски и най-брутално да отстраняват бизнес конкуренти и дори цели държави вместо да играят феър плей и да се борят просто с по-добър продукт – лесничко е просто да забраниш на някого бизнеса или още по-добре да унищожиш конкуренцията по всички престъпни начини.
Каква търговска война между америка и Китай? В Китай е и производството, и пазара. За тях не е нужно да воюват. Само в отговор ще предприемат някаква малка ответна мерчица и САЩ ще загубят милярди.
Всичко е борба за пазари. В Китай няма Гугъл за Десктоп, мисля че няма Фейсбук, направиха специална ОС Уиндоус 10, преправена и с отворен код за тях, направо цяло чудо е, че са допуснали Епъл, кой знае колко си плащат за това по втория начин, освен всички фабрики там дето са. Освен това Китайците забраниха сума ти приложения на Епъл. Въобще търговската война между Америка и Китай тепърва започва.
Проблемът е очевиден нарушават правата на американските потребители като им забраняват какво да купуват и да ползват. Много е НЕ демократично и нарушаване на всякакви правила и бизнес етика – чист монополизъм и диктатура.
Относно facebook-a в просташката Европа го ползвуват и цитират по всички медии като официален и достоверен източник на информация и новини. Пълен абсурд е и този случай, когато налагат ползването на нещо шпиониращо и манипулиращо като основна медия. Същото е както да ви забраняват да купувате хуявейя.
Че кой ви кара да клечите във Фейса като дърти клюкарки! Няма как да ви забранят собствената глупост!
По същата логика да не ни шпионира що да не се забрани ползуването на facebook извън САЩ?