Пета годишна CRM конференция организира у нас водещата бизнес и ИТ консултанска компания Некст Консулт, стратегически партньор и риселър за България и региона на Salesforce – световния лидер в CRM (управление на взаимоотношенията с клиенти) и облачните решения.
Единствена по рода си, Salesforce CRM конференция ще събере на 22 март в Sofia Event Center елита на българския бизнес и ще представи най-новите тенденции в дигиталната трансформация, маркетинга и продажбите.
Основен фокус на конференцията тази година ще бъде как компаниите поставят клиента в центъра на дигиталната трансформация, увеличавайки удовлетвореността му и възползвайки се от най-актуалните тенденции в областта на маркетинга, продажбите и обслужването – клиентско пътешествие, изкуствен интелект, интернет на нещата и др.
Гост-лектор на събитието ще бъде мениджърът продажби на Salesforce за региона Югоизточна Европа, Русия и Украйна, уточниха организаторите. Управителите на няколко български компании, които успешно са внедрили CRM, ще разкажат на гостите от първо лице как Salesforce и Некст Консулт успешно трансформират техния бизнес и ги правят по-успешни на пазара.
В последните 10 години Salesforce е безспорен световен лидер в CRM и облачните решения, като 6 поредни години неизменно присъства в класацията на най-иновативните компании на сп. Форбс. През 2016 г. Salesforce бе обявена за иноватор на десетилетието от същото списание.
Българската компания Некст Консулт, официален партньор и риселър на Salesforce за нашия пазар и региона, е изпълнила над 300 проекта за над 150 клиента в последните 8 години. Компанията се наложи като водеща в сферата на бизнес и управленското консултиране, дигиталния маркетинг и ИТ решенията.