Paysafe обяви нова корпоративна идентичност

Новият бранд на Paysafe дебютира за първи път на спортни събития

„Plug into Paysafe” е новото мото на глобалния доставчик на разплащателни решения Paysafe, значителна част от екипа на който е позициониран в София. Компанията промени също логото и корпоративна си идентичност.

Новият бранд на Paysafe дебютира за първи път на две спортни събития – американското автомобилно състезание „500-те мили на Индианаполис” (Indy500) и ръгби мача на „Барберианс” (Barbarians) – Англия в Лондон.

„Новото ни лого включва двоеточието като символ на това, че предлагаме връзка с неограничен избор от модерни решения и възможности. Новата ни идентичност представя и множеството елементи от портфолиото на Paysafe, които могат да  бъдат организирани по различни начини. Така се създават най-подходящите и персонализирани разплащателни решения”, каза Оскар Нибоер, главен директор „Маркетинг” в Paysafe Group.

Мотото „Plug into Paysafe” подчертава как един търговец може да се „включи” към платформата на Paysafe, която покрива всеки аспект на разплащанията.

Новото лого на Paysafe включва двоеточието като символ на това, че компанията предлага връзка с неограничен избор от модерни решения и възможности

Същевременно, Paysafe продължава да разширява своя бизнес – придобиването на iPayment затвърди позицията на фирмата като един от 5-те водещи небанкови процесора на платежни транзакции в САЩ и като предпочитан партньор за бързо развиващия се сектор на малките и средните предприятия.

Позиционирането на новия бранд съвпадна и с глобалното представяне на новата онлайн услуга на Paysafe за кешово разплащане – Paysafecash. Тя на практика дава възможност на потребителите да плащат в брой, когато пазаруват онлайн, вместо да въвеждат банковите си данни или тези от кредитната си карта. Paysafecash е първият онлайн кешов метод, чрез който може да се зареди дигитален портфейл, включително тези на Paysafe – Skrill и Neteller.

Решението на Paysafe за разплащателни услуги чрез вноски или след получаването на фактура, Payolution, също беше ребрандирано на Paysafe: Pay Later.

„През годините компанията се разви във водещ глобален доставчик на разплащателни решения. Българската фирма се разрасна в съответствие с този глобален растеж, като ключовото за 2018 г. е да продължим увеличението на екипа ни, най-вече по софтуерно разработване на продуктите ни за дигитално разплащане”, заяви Мирослав Божилов, генерален директор на Paysafe България.

По неговите думи, новата идентичност ще допринесе за затвърждаване на имиджа на Paysafe като водеща глобална компания в областта на онлайн разплащанията, както и на „работодател, който предоставя уникални възможности за работа с дигитални платежни продукти, използвани на практика в цял свят”.