„Паркинг като услуга” облекчава трафика в градската среда

Един от начините да се облекчи трафикът в градската среда е ефективното оползотворяване на наличната паркинг инфраструктура

Ново технологично решение идва в помощ на паркиращите и собствениците на паркинги в натоварената градска среда. Паркинт Телеком обяви платформа за споделяне на паркоместа и мобилно приложение като част от цялостно технологично решение за управление на паркирането, разработено от компанията.

Клауд-базираното паркинг решение за улично и извънулично паркиране включва многофункционална платформа за споделяне на паркоместа, мобилно приложение, хардуер и софтуер за управление и облачни услуги, с достъп от всяка точка по света.

Онлайн платформата на ParkingTelecom за споделяне на паркоместа позволява на собствениците на паркинги (физически лица или фирми) да отдават под наем местата си за паркиране, когато не ги използват. Платформата е многофункционална, гъвкава и лесна за управление, поддържа различни методи за идентификация, множество платежни канали и голям набор от възможности за тарифиране. Използването на паркинга е оптимизирано, благодарение на аналитичните данни.

Мобилното приложение улеснява паркирането в обособени паркинг зони на улицата, както и в частни паркинги. Потребителите разполагат с информация в реално време, възможност за резервации, плащане и навигация, както и с различни методи за идентификация. Чрез приложението те могат да намират удобен паркинг, да си запазват паркомясто и да заплащат престоя си предварително.

Мобилното приложение улеснява паркирането в обособени паркинг зони на улицата, както и в частни паркинги

Плащанията се осъществяват и през приложението, което намалява броя на автоматите за разплащане в паркинга, като същевременно позволява на посетителите да плащат чрез мобилни устройства, използвайки платежния канал за електронна търговия.

„Един от начините да се облекчи трафикът в градската среда е ефективното оползотворяване на наличната паркинг инфраструктура. След няколко години анализ и разработка, сега целта ни е да обединим всички участници в тази екосистема – паркиращите, инфраструктурата и паркинг операторите. Ние ги събираме в едно клауд-базирано решение, с което управлението е лесно, ефективността се подобрява и финансовите резултати са видими”, споделиха от Паркинг Телеком.

Компанията има дългогодишен опит в клауд технологиите и интернет на нещата (IoT). Разработеното от нея комплексно решение „паркинг като услуга” цели да улесни паркиращите и едновременно с това да съдейства на собствениците на паркинги да управляват ресурсите си.

Коментар