TechNews.bg
Водещи новиниНовиниТехнологии

Лансират нова технология за защита на брандовете онлайн

Платформа за бранд безопасност използва технология за обработка на естествени езици, която анализира уеб съдържание в реално време

Нов механизъм, разработен от полска компания, защитава брандовете и рекламодателите онлайн, като им помага да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо съдържание или в опасна онлайн среда.

За неподходящо или опасно се счита съдържание с крайни политически гледни точки, фалшиви новини, насилие, катастрофи или сексуално съдържание, уточняват от разработчика RTB House – компания за ретаргетинг, базиран на дълбоко учене. Допълнително трябва да се внимава с увеличаващите се хакерски практики, кражби на самоличност и фишинг измамите онлайн.


Защитата на брандовете става още по-сложна, предвид това, че целевата им аудитория варира широко, а това изисква всеки бранд да води уникална политика за безопасност. Ето защо RTB House адаптира многослоевите си механизми за безопасност на бранда, така че да се съгласуват с политиките на всеки бранд.

В основата на платформата за бранд безопасност е технологията за обработка на естествени езици, която анализира уеб съдържание в реално време. Платформата може да преглежда десетки хиляди интернет статии и уеб сайтове всеки ден и същевременно да гарантира безопасността на марката в реално време в голяма част от интернет пространството.

[related-posts]


Основната технология е профилният слой на бранда. Той предотвратява позиционирането на реклами до съдържание, което макар и да не е обидно като цяло, може да има негативни последствия от гледна точка на рекламодателските политики за бранд безопасност.

Този слой включва три независими характеристики: филтри по уебсайт категории, филтри за новини, съдържащи специфични ключови думи, и черeн списък на RTB, който позволява на брандовете да блокират рекламите си от показване на конкретно избрани URL адреси.


още от категорията

AI чатботовете драстично променят облика на рекламите

TechNews.bg

Рекламодателите се връщат в X на Илон Мъск

TechNews.bg

AI, облакът и рекламата движат ръста на Google

TechNews.bg

Класация излъчи най-скъпите технологични марки

TechNews.bg

Дигиталната реклама се възстанови от „тъмните дни”

TechNews.bg

Потвърдено: някой слуша разговорите ни чрез смартфон-микрофоните

TechNews.bg

Коментари