Нов механизъм, разработен от полска компания, защитава брандовете и рекламодателите онлайн, като им помага да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо съдържание или в опасна онлайн среда.
За неподходящо или опасно се счита съдържание с крайни политически гледни точки, фалшиви новини, насилие, катастрофи или сексуално съдържание, уточняват от разработчика RTB House – компания за ретаргетинг, базиран на дълбоко учене. Допълнително трябва да се внимава с увеличаващите се хакерски практики, кражби на самоличност и фишинг измамите онлайн.
Защитата на брандовете става още по-сложна, предвид това, че целевата им аудитория варира широко, а това изисква всеки бранд да води уникална политика за безопасност. Ето защо RTB House адаптира многослоевите си механизми за безопасност на бранда, така че да се съгласуват с политиките на всеки бранд.
В основата на платформата за бранд безопасност е технологията за обработка на естествени езици, която анализира уеб съдържание в реално време. Платформата може да преглежда десетки хиляди интернет статии и уеб сайтове всеки ден и същевременно да гарантира безопасността на марката в реално време в голяма част от интернет пространството.
Основната технология е профилният слой на бранда. Той предотвратява позиционирането на реклами до съдържание, което макар и да не е обидно като цяло, може да има негативни последствия от гледна точка на рекламодателските политики за бранд безопасност.
Този слой включва три независими характеристики: филтри по уебсайт категории, филтри за новини, съдържащи специфични ключови думи, и черeн списък на RTB, който позволява на брандовете да блокират рекламите си от показване на конкретно избрани URL адреси.