Стартъпът Retargeting откри офис в София

Българският пазар за електронна търговия постоянно расте и се развива, отчитат от Retargeting (фото: CCO Public Domain)

Румънският стартъп Retargeting.biz, Google Premier партньор и Facebook Marketing партньор, избра България като първи пазар за разширяване на предлагането на автоматизирани маркетингови решения. Тази стъпка следва стратегията на компанията за разширяване на дейността на европейските пазари.

SaaS решението на Retargeting.biz следи повече от 40 поведенчески сигнала и действия на клиентите на онлайн магазини като време прекарано в сайта, кликове, бутон за добавяне в количката, изоставяне на количката за пазаруване, любими продукти и много други.

Благодарение на алгоритми за машинно самообучение и създаването на динамични маркетинг кампании в Google и Facebook, онлайн магазините могат да използват решението, за да намалят процента на изоставените колички и да увеличат продажбите си посредством персонализирани имейл и SMS процеси, поведенчески pop-up процеси и PUSH известия.

„Българският пазар за електронна търговия постоянно расте и се развива. Това, което липсваше, е наличието на умни маркетингови инструменти за автоматизация и персонализация, които да подкрепят увеличаването на електронните продажби. Разширяването на присъствието ни в страна с потенциал, където автоматизираните продукти, като предлаганите от Retargeting, все още не са широко застъпени, беше логична стъпка за нас”, каза Кирил Динов, директор „Бизнес развитие” в Retargeting.biz.

Българският пазар за е-търговия се развива сходно на румънския, с постоянен растеж. Целта на Retargeting.biz са средните и големи онлайн магазини, които търсят технологично решение за автоматизиране на онлайн маркетинга, съчетано с намаляване на разходите и генериране на повече приходи.

„Приходите на пазара за електронна търговия в България през 2019 г. се очаква да достигнат 556 млн. евро. Прогнозният годишния темп на растеж е 8,1%, което ще доведе до пазарен обем от 758 млн. евро до 2023 г. Най-големият сегмент на пазара е модната индустрия с пазарен обем от 226 млн. евро, следван от електроника и технологии със 176 млн. eвро. Средният доход от потребител (ARPU) понастоящем възлиза на 149,16 EUR, а броят на активните онлайн потребители за 2019 е  3.7 млн.”, съобщи Ангел Ангелов, мениджър на Retargeting.biz за България, позовавайки се на данни на Statista.

Новият уебсайт на компанията е разработен и реализиран като SPA (Single-Page Application) и използва Vue.js технология за незабавно зареждане на страниците, независимо от обема на съдържанието. Освен румънската, английската, унгарската и гръцката версия, сайтът вече има и българска.

Retargeting.biz оперира с централа в Букурещ, Румъния и локални офиси в САЩ и България, където работят повече от 30 специалисти. Компанията обслужва над 3000 клиента в повече от 30 държави.

Коментар