Интересен експеримент на Burger King в Швеция

Клиентите на Burger King в Швеция са изправени пред предизвикателството да познаят дали ядат истинско месо или растителна имитация (снимка: Burger King / Twitter)

Хранителната верига „Burger King” е толкова уверена, че новите й растителни бургери приличат на истинско месо, че изисква от клиентите в Швеция да поръчват от случайно меню и да познаят дали ядат месо или имитация. След това те могат да сканират опаковката на бургера със смартфон приложение, за да разберат какво всъщност са яли.

Наскоро веригата пусна два бургера на растителна основа в Швеция. Те представляват постни версии на класическия „Whopper” и сандвича „Crispy Chicken”, наречени съответно „Rebel Whopper” и „Rebel Chicken King”. Новите продукти скоро ще стартират и в други страни на Европа, съобщи CNBC. Към момента Burger King има повече от 16 000 ресторанта в света, от които 135 в Швеция.

За да накара потребителите да повярват, че новите сандвичи имат толкова автентичен вкус на истинско месо, че няма да забележат никаква разлика, ресторантът стартира меню „50/50”. Ако клиентите поръчват от това меню, те ще бъдат обслужвани на случаен принцип – с растителна или обикновена месна питка и трябва да познаят какво ядат.

По-любопитните клиенти могат да сканират кутията в смартфон приложение на Burger King, за да разберат истината за техния бургер. Данните от предположенията ще бъдат събрани и използвани за реклами, които ще стартират по-късно това лято – независимо от това колко предположения са били правилни или неправилни, казват от веригата. Burger King работи по тази кампания с творческата агенция Ingo Stockholm.

Кампанията на „невъзможния бургер” се натъкна на известни проблеми (снимка: Burger King / Twitter)

Кампанията идва в момент, когато заместителите на месо стават все по-популярни сред потребителите. По-рано тази година Burger King обяви, че тества „Impossible Burgers”, за които се знае, че „кървят” точно като истински бургер, и че ще пусне продукта тази година.

Но „невъзможният бургер” се сблъска с известни неприятности. Наскоро в Ню Йорк е бил рекламиран и растителният „Impossible Whoppers”, който всъщност е съдържал месо. Burger King се оправда с „технологична грешка”, каквото и да значи това.

„Проблемът е решен и този продукт вече не е включен като опция, докато официално не докараме „Impossible Whoppers” в Ню Йорк. Извиняваме се за евентуалното объркване”, заявиха от компанията.

Коментар