Opel цифровизира диалога с клиентите при ремонтни дейности

Клиентите на новата услуга на Opel са постоянно информирани за случващото се с автомобила им в сервизния център (снимка: Opel)

Безплатна услуга на Opel позволява на собствениците на автомобили от германската марка винаги да знаят какво точно се случва, след като оставят колата си в сервизен център на компанията.

Всяка от стъпките в сервизната дейност – „Приемане”, „Приключване на огледа”, „Сервизиране” и „Готовност за предаване на клиента” – се придружава от известие до клиента, така че той да разполага с пълна прозрачност по всяко време. След като прегледът или ремонтът приключат, собствениците ще бъдат информирани кога могат да вземат обратно готовия си автомобил от услугата „myDigitalService”, съобщиха от Opel.

Механиците могат да документират откритите непредвидени проблеми с видеоклип или снимки – например в случаите, в които се налага смяна на износени гуми или на спирачни накладки. При това до собствениците се изпраща персонализирана връзка (линк) чрез текстово съобщение или по електронна поща. По този начин те могат да изтеглят снимките или видеоклипа, както и да получат оценка на разходите по съответния ремонт. На основата на тази информация клиентът може да прецени и да реши сам кои от сервизните дейности да бъдат извършени.

Хиляди клиенти на Opel вече използват услугата myDigitalService и я оценяват положително (снимка: Opel)

Ремонтите могат да бъдат поръчани или отказани онлайн, като клиентът разполага с пълен контрол върху разходите през целия период на престоя на автомобила в сервиза. Освен това всички документи и материали за извършените сервизни дейности са налице в цифрова форма.

„Нашата услуга myDigitalService работи подобно на проследяването на пратки при онлайн пазаруване”, поясни Тобиас Тайле, мениджър обслужване на клиенти в Opel. „Клиентите са постоянно информирани за случващото се с автомобила им и така могат да вземат най-подходящите за тях решения”.

Към настоящия момент myDigitalService се предлага в около 20 страни в цяла Европа, включително Германия, Италия и Испания. Хиляди клиенти на марката вече използват цифровата услуга и я оценяват положително.

Коментар