Broadcom е готова да продаде част от бизнеса на Symantec, придобит преди по-малко от половин година, на консултантската фирма Accenture, която в последните няколко месеца погълна 33 компании на обща стойност 1,2 милиарда долара.
Accenture е сключила споразумение с Broadcom за закупуване на подразделението Cyber Security Services (CSS), което бе придобито от сегашния му собственик през август 2019 г. В него работят около 300 души, а самият отдел се занимава с глобален мониторинг и анализ на киберзаплахите в реално време чрез собствена мрежа от центрове и доставя услуги за анализ на заплахи и отговор на инциденти.
Мрежата за киберсигурност на CSS се състои от шест оперативни центъра. Те се намират в Австралия, Великобритания, Индия, Сингапур, САЩ и Япония. Стойността на сделката между Accenture и Broadcom не е известна, но се очаква всички условия по нея да бъдат изпълнени до края на март 2020 г.
С придобиване на Symantec CSS, Accenture ще предложи на глобалния бизнес една от най-пълните услуги за откриване и управление на заплахите за киберсигурност, коментира изпълнителният директор на компанията – Джули Суит.
Brоadcom сключи сделка със Symantec през август 2019 г. на стойност 10,7 милиарда долара. Самата Symantec запази потребителския си бизнес за киберсигурност, който включва продукти за лична употреба. Тъй като правата върху марката Symantec бяха прехвърлени на Broadcom, компанията се преименува на NortonLifeLock.
Това, което остана от Symantec, привлече вниманието на друг играч в сферата на киберсигурността – McAfee. Според публикация на Уол Стрийт Джърнъл, през декември 2019 г. McAfee е заявила желанието си да изкупи своя конкурент с всичките му активи.
Частните инвестиционни посредници Permira и Advent International също проявяват интерес към NortonLifeLock и заедно са готови да платят $16,4 млрд. за компанията.
Over One Hundred Worthwhile Dilemmas by Brian Eno and Peter Schmidt
In 1975, Peter Schmidt and Brian Eno created the original pack of Oblique Strategies cards, through thinking about approaches to their own work as artist and musician. The Oblique Strategies constitute a set of over 100 cards, each of which is a suggestion of a course of action or thinking to assist in creative situations. These famous cards have been used by many artists and creative people all over the world since their initial publication. Fifth edition 2001.
Norton was given one-third of Symantec’s stock, worth about $60 million, and a seat on Symantec’s board of directors. The acquired company became a division of Symantec and was renamed Peter Norton Computing Group. About one-third of Norton Computing’s 115 employees were laid off after the merger.[6] The Norton brand name lives on in such Symantec products as Norton AntiVirus, Norton 360, Norton Internet Security, Norton Personal Firewall, Norton SystemWorks (which now contains a current version of the Norton Utilities), Norton AntiBot, Norton AntiSpam, Norton GoBack (formerly Roxio GoBack), Norton PartitionMagic (formerly PowerQuest PartitionMagic), and Norton Ghost. Norton’s image was used on the packaging of all Norton-branded products until 2001.
In 1996, Norton helped produce an edition of Brian Eno’s Oblique Strategies cards for distribution to his friends and colleagues.
In 2002, Acorn Technologies lured Norton out of a 10-year business hibernation. Norton has a “significant investment” in the company and serves as Chairman of Acorn’s board of directors.[15][16][17]
Norton is also chairman of eChinaCash, a company he founded in 2003. Posner is CEO.[18][19][20]
Правителството изкупува през Джули Суит.