Пловдивският панаир отново отваря врати

Първата стъпка за бизнес рестарт ще бъде Международният технически панаир през септември
(снимка: Iliyan Marinov GALEXVISION / предоставена от Международен панаир Пловдив)

Международен панаир Пловдив възобновява своята изложбена и конгресна  дейност след кратко прекъсване, заради въведените мерки срещу епидемията от Ковид-19. Това ще допринесе за рестарта  на бизнеса в над 150 бранша на икономиката.

Правителството разреши провеждането на конферентни събития и мероприятия на изложбената индустрия, при спазване на въведените противоепидемични мерки. Така стават възможни различни прояви  в залите на Конгресния център и в изложбените пространства на Международен панаир Пловдив.

Панаирът отново отваря врати, за да реализира отложените  и предстоящите изложения от календара за 2020 г. и по този начин да допринесе за съживяване  на икономиката след кризата, предизвикана от пандемията.

Първата стъпка за бизнес рестарт ще бъде Международният технически панаир от 14 до 19 септември. Следва Международната изложба за отбранителна техника „Хемус”  от 30 септември до 3 октомври.

В дните от 21 до 25 октомври ще се проведат изложенията „Природа, Лов, Риболов”, „Медикус, Денто, Галения” – за медицина, стоматология и фармация, „ТексТейлър експо” – за текстил и мода, Европейски форум за социално предприемачество, Италиански фестивал на красотата и прическата, „Булколекто” – за колекционерите, киноложки изложби с финали за Световната купа.

Международният панаир на тренировъчните фирми „ТФ фест” отново ще гостува през ноември след онлайн изданието, което бе осъществено  за първи път през април.  Възобновяват се и конгресните събития – конференции, семинари, делови, обществени и спортни  форуми.

В  момент, когато много сектори се стремят да рестартират своята дейност, Международен панаир Пловдив е готов да предостави на фирмите оптимални условия за презентиране, за да се завърнат бързо на пазара, коментира главният директор д-р Иван Соколов.

Най-големият панаирен комплекс в  Югоизточна Европа разполага с 139 549 кв. м открити и покрити изложбени площи. „Можем да предложим  гъвкави решения за организацията на изложения и други събития по начин, който напълно съответства на изискванията на здравните власти и осигурява безопасност за участниците”, подчерта д-р Соколов.

Коментар