Нотос внедрява платформа с изкуствен интелект

Ритейл сегментът отчита рязък скок на електронната търговия тази година
(снимка: CC0 Public Domain)

Платформа за продажби с изкуствен интелект, прогнозни анализи и чатбот приложения внедрява компанията дистрибуторът на парфюмерия и козметика Нотос България. Изпълнител на проекта е софтуерната компания Sirma CI, която е част от Сирма Груп Холдинг АД.

Очаква се новата платформа да засили онлайн продажбите и да подобри комуникацията посредством множество различни канали, като същевременно предложи и подобрено потребителско изживяване. Това е решение за цялостна дигитална трансформация, което включва внедряване на софтуер с функционалности на изкуствен интелект, прогнозни анализи и чатботове, изграден около базовата платформа Loyax, поясниха от Сирма.

Платформата позволява събиране и анализ на информация за цялостните търговски процеси и потребителското поведение. Тя предоставя също аналитични и комуникационни инструменти за увеличаване на приходите, изграждайки по-продуктивни взаимоотношения. Крайната цел е да се използват по-добре наличните данни чрез функционалности за анализ на потребителите, създаване на изводи, модели и анализи, както и монетизиране на цялостните инвестиции на ритейл компаниите.

Глобалните тенденции в ритейл сегмента отчитат рязък скок на електронната търговия, който се ускорява от наложените от правителствата по света ограничения, както и от променящите се нагласи за пазаруване. Изграждането на дигитална платформа за дистрибуция на Нотос е част от плана на дружеството за разширяване на бизнеса през 2021 година.

„Пандемията от COVID 19 принуди всички играчи на пазара да преосмислят и променят своите стратегии за маркетинг и продажби. С пускане на нашата дигитална ритейл платформа очакваме да постигнем над 25-30% ръст в приходите, подобрявайки сегашните обеми на продажби на продукти за красота в магазините ни”, коментира Огнян Младенов, изпълнителен генерален директор на Нотос България.

Коментар