DocuWare отваря център за техническа поддръжка у нас

Новият център е логично продължение на сътрудничеството на Немечек България и DocuWare, подчерта Станимир Атанасов, главен директор DocuWare R&D в българската фирма
(снимка: Маргарина Калудова / предоставена от Немечек България)

DocuWare, глобален доставчик на софтуер за управление на бизнес информация и процеси, отваря в България нов център за технологични консултации и поддръжка на клиенти от региона на Европа, Близкия Изток и Африка (ЕМЕА). Центърът ще бъде изграден и управляван от Немечек България, която от над 20 години разработва решенията на DocuWare.

Бизнесът на DocuWare се развива динамично през последните години в условията на форсирана дигитализация и в контекста на новата Covid-19 реалност. Компанията привлече нови клиенти и разширява дейността си, вкл. с отваряне на център за поддръжка у нас.

„Този проект… е логично продължение на успешното ни сътрудничество през всички тези години. Сериозно предимство e това, че със създаването на центъра затваряме кръга – от разработването на системата, през предлагането и внедряването ѝ на българския пазар до технологичното консултиране на клиентите и на външни пазари”, коментира Станимир Атанасов, главен директор DocuWare R&D в Немечек България.

Центърът на DocuWare ще се различава значително от класическите BPO проекти за аутсорсване на обслужването на клиенти у нас. От една страна, това е дългосрочна устойчива инициатива, а не временен проект. От друга, задачата ще е предоставяне на комплексно и задълбочено съдействие на потребителите, което включва разрешаване на технологични казуси с разбиране на бизнес процесите на организациите. Съответно фокусът на работата ще е дълбочината, а не широкият обхват и обслужването на разнородни проекти, което е по-характерно за аутсорсинга, поясниха от Немечек.

„Проектът поставя на дневен ред една тенденция, която очакваме да става все по-значеща на българския пазар – развитието на високо ниво специалисти за обслужване на бизнес клиенти – „комплексни играчи” с балансиран микс от технологични познания, разбиране на бизнес процесите, владеене на чужди езици и меки умения”, заяви Теодора Борисова, мениджър „Наемане и развитие на таланти” в Немечек България.

Компанията вече набира кадри за новия технологичен център. Търсят се основни технически познания, високо ниво на владеене на английски език в комбинация с втори немски, френски или испански, интерес към бизнес процесите. Немечек ще инвестира в обучението на одобрените кандидати, които освен това ще могат да работят в различни режими – стандартно работно време, хибриден модел на работа и спрямо ситуацията.

Коментар