Progress обяви хакатон с награден фонд от $40 000

Progress предизвиква разработчиците да създадат приложения, които правят света по-добро място
(снимка: CC0 Public Domain)

Софтуерната компания Progress стартира виртуален 6-седмичен хакатон под наслов „The Worthy Web”. Събитието цели да предизвика разработчиците от цял свят да създадат уеб приложения, които помагат на хората да живеят по-добре, да се свързват помежду си и да се справят с трудностите в пандемията и извън нея.  

Надпреварата The Worthy Web започва днес и ще приключи на 24 май. Наградният фонд е в размер на 40 000 щатски долара, разпределени в различни категории, съобщиха от компанията, която разработва ключови свои продукти в България.

„Хакатонът е част от мисията ни да дадем възможност на разработчиците да внесат положителна промяна в обществото или света”, коментира Сара Фаац, директор „Връзки с разработчици” в Progress.

Желаещите да се включат в хакатона могат да го направят по всяко време в рамките на следващите шест седмици. Изискването е приложенията им да допринасят за доброто на обществото и да са създадени с продуктите за разработчици на Progress.

Това могат да бъдат приложения, които помагат на хората да се справят с пандемията, свързват ресторанти с хранителни банки, улесняват достъпа до услуги за хора с различни възможности или всичко останало с мисъл за добро, допълни Сара Фаац.

Победителите ще бъдат избрани на база на позитивното влияние на приложенията върху света или обществото, качеството на идеята, цялостната разработка, както и начина на използване на продуктите на Progress.

Категориите са общо девет, сред които „Най-добро приложение на Telerik UI for Blazor”, „Най-добро приложение на Telerik UI for Angular” и „Най-добро приложение на KendoReact”. Хакатонът ще излъчи победителите на 9 юни.

Коментари по темата: „Progress обяви хакатон с награден фонд от $40 000”

добавете коментар...

  1. ИТ спец

    Не си струва не ги дават тези пари на проект. На приложение е по 2000 – 2500 долара колкото заплата на охранител портиер в САЩ.

    Идеите и труда са много по-скъпи и не си заслужават за продуктува реклама на измислен партньор на Майкрософт.

Коментар