Приложения за запознанства рекламират ваксинираните

Пандемията направи така, че ваксинираните станаха по-привлекателни за запознанства
(снимка: CC0 Public Domain)

Приложенията за запознанства ще се опитват да направят ваксинациите „секси“ в ново партньорство с Белия дом. Tinder, Hinge и OkCupid са сред приложенията за запознанства, които са част от инициативата.

Идеята е потребителите на подобни приложения да видят дали потенциалните им партньори за среща са ваксинирани, неваксинирани или „предпочитат да не се разкриват“, съобщи The Guardian. В замяна на тази информация приложенията предоставят „първокласни“ функции.

Hinge ще предложи безплатна „Роза“ на потребителите, които определят своя ваксинационен статус. Tinder ще им дава безплатен „Super Like“. И двете „премиум функции“ ще показват потенциалните партньори, които биха могли да са интересни, предвид ваксинационния си статус.

Според проучване на Tinder, ваксинационният статус има значение за вземането на решение за среща с партньор от сайт за запознанства. Повече от половината от потребителите от „Поколение Z“ казват, че се интересуват само от излизане на среща с човек, който е ваксиниран. Хората под 35 години пък са най-малко склонни да се ваксинират.

„Социалното дистанциране и запознанствата бяха доста предизвикателна комбинация [по време на пандемията]“, каза съветникът в Белия дом по въпросите на коронавируса Анди Славит пред Ройтерс. „Най-накрая открихме единственото нещо, което ни прави по-привлекателни: ваксинацията“.

Tinder ще добави и някои други елементи към приложението си, като инструмент за локализиране на най-близкъя център за ваксинация и връзки към официална информация за ваксинацията от Световната здравна организация.

Други сайтове за запознанства, участващи в инициативата, са Plenty of Fish, BLK и Chispa.

Коментар