Acronis обяви нов маркетинг директор

Майкъл Калахан ще развива глобалното позициониране на марката Acronis
(снимка: Acronis)

Майкъл Калахан е новият главен директор по маркетинг на компанията за киберзащита Acronis. Той има над 20 години опит в сферата на маркетинга и продажбите, като е изпълнявал ключови ръководни роли в McAfee, HP и Juniper, а наскоро – като старши вицепрезидент по глобалния маркетинг в Cofence.

На новата си позиция Калахан ще продължи да развива глобалното позициониране на марката Acronis, като в същото време увеличава разпознаваемостта на облачната платформа Cyber Protect, съобщиха от компанията.

Освен това Калахан ще помага за разгръщане на каузата на Acronis да „отгледа” следващата група от технологични лидери чрез програмите на компанията за развитие по цял свят, особено в региони в неравностойно положение.

„Майкъл идва с повече от 20 години опит като маркетинг лидер в някои от най-известните компании в индустрията и ще има ключово значение за укрепването на позицията на Acronis като лидер в решенията за сигурност на крайните устройства”, коментира назначението Патрик Пулвърмулър, главен изпълнителен директор на Acronis.

2021 беше най-успешната година в историята на Acronis, като в САЩ облачният бизнес на компанията нарасна със 77% на годишна база, а решението Acronis Cyber Protect осигури защитата на над 750 000 бизнеса, посочиха от фирмата. От Калахан се очаква да надгради този успех, вкл. инвестицията от 250 млн. долара от CVC Partners през май миналата година.

„Тъй като светът върви към една дигитална екосистема, базирана на облачните технологии, днес е по-важно от всякога да сме сигурни, че решенията за киберсигурност ефективно блокират заплахите, така че лидерите по сигурността да могат да защитят своите организации”, заяви Калахан.

Коментар