TechNews.bg
E-обществоВодещи новиниНовини

Обновяват сайта на БДЖ за онлайн покупка на билети

Николай Събев обещава подобрения в онлайн обслужването на БДЖ
(снимка: Министерство на транспорта и съобщенията)

До шест седмици уебсайтът на БДЖ за онлайн покупка на билети ще работи обновен и надграден, обяви днес министърът на транспорта и съобщенията Николай Събев.


До края на годината билети за влак ще се купуват и през мобилно приложение за операционните системи iOS и Android. За повече удобство на всички пътуващи, апликацията ще позволява закупуване на билети за няколко вида транспорт – метро, влак и автобус.

[related-posts]

МТС работи за интегриране на системите, така че мобилното приложение да позволява резервация на билет за пътуване – например от Обеля до Слънчев бряг, уточниха от министерството.


В допълнение, МТС планира пристигането на най-новите вагони и локомотиви със средства от Плана за възстановяване и устойчивост да съвпадне с обновяването на железния път.

още от категорията

Все повече пътуващи купуват ЖП билети онлайн

TechNews.bg

БДЖ въвежда е-продажба на билети във влака

TechNews.bg

БДЖ ще получи 70 модернизирани пътнически вагони

TechNews.bg

Хибридният начин на работа повиши критериите за видеоконференции

Мария Малцева

Ще може ли електро-мрежата да поеме електрическите коли?

TechNews.bg

Кадровата „зима“ в ИТ бранша насочи вниманието към преквалификациите

TechNews.bg

6 коментара

ха 23/02/2022 at 08:49

БДЖ пътнически превози няма как да се приватизира, защото всеки бизнес търси печалба, а този вид транспорт са си яко на загуба. Социалните функции на БДЖ са не в това, че е евтино за пенсионерите, а че изобщо се предлага такава услуга (която все пак е и използваема) между определени малки селища…

Отговор
jj 22/02/2022 at 18:26

20 години не можаха да си направят един читав софтуер, всеки вагон да си има уникален номер, знае му се разпределението и номерацията на местата, когато се сглоби композиция, веднага да са ясни местата и в реално врме да се запазват. Случвало ми се е да си купя първа класа билет и да се возя между вагоните 2 часа, защото влака е препълнен. ****, отдавна трябваше да се приватизира и социлната функция да се поеме от държавата под формата на ваучери за пътуване на пенсионери, ученици и тн.

Отговор
Фофу 20/02/2022 at 19:46

2014 до 2018 имах повечко ходения в София и бях много доволен от разписанията. Че по гарите понякога ги сменяха с няколко дни закъснение.
Но на гишетата в София специално, ако поискаш запазено място и/или първа класа и женицата трябваше да стане и да отиде да вземе един бозаджийски картон, където сумираха вагоните и местата.

Отговор
Стефан Василев 19/02/2022 at 06:08

Хубаво е, че правят обновления, но е и задължително да помислят и за достъпността на сайта и мобилното приложение за хора с нарушено зрение.

Отговор
Мхм 18/02/2022 at 14:34

то отдавна има възможност за онлайн купуване на билети, да сложат и апарати за продажба на билети по гарите и да махнат излишните касиерки.

Отговор
Anonymous 18/02/2022 at 01:07

Bravo

Отговор

Leave a Reply to Anonymous