Нова функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка, пуска в България платформата за комуникации Viber.
България е първата страна в Европа, в която е достъпна функцията „Бизнес чатове” на Viber, съобщиха от разработчика. Тя ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение – например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н.
За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове” ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber.
Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения, получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там, ще бъдат само от верифицирани източници и разделени от папката с лични чатове.
Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката „Бизнес чатове” в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи” важни и конкретни чатове в горната част и т.н.
Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.
По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката и така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.
Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте, по данни от разработчика.
Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.
Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията, събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.
Новата функционалност отразява стремежа на разработчика да превърне Viber в “суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент”, подчерта Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber.
Вайбър става поредната ос…на програма. С тия тъпотии може и да не ги ползвам вече
Не го искам това , защо ме задължавате да го имам?!
Поредното място за СПАМ. И нежелани съобщения.
По този начин много фирми ще се оправдават, че са те уведомили писмено, без да си се съгласил за това.
И най-лошото е, че няма опция за премахването на папката.
Но като за без пари – толкова.
Незабавно направете така, че да може да се изтрива тази папка !!!
Махнете тази тъпотия трябва да изтрия Вайбър за да се махне и след време пак
Айде стига бизнес в лични акаунти. Махнете това *** или направете така че да се премахва като не го иска човек.
Много досадно.
Моля да се даде възможност за премахване
Защо не е дадена възможност който не го иска да го премахва?
Искам да се махне от обажданията
Браво,едно хубаво нещо да направят тея от вайбър! 🙂