Viber пуска „Бизнес чатове” първо в България

Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува директно с клиентите
(снимка: Rakuten Viber)

Нова функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка, пуска в България платформата за комуникации Viber.

България е първата страна в Европа, в която е достъпна функцията „Бизнес чатове” на Viber, съобщиха от разработчика. Тя ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение – например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н.



За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове” ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber.

Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения, получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там, ще бъдат само от верифицирани източници и разделени от папката с лични чатове.

Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката „Бизнес чатове” в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи” важни и конкретни чатове в горната част и т.н.

Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.

По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката и така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.

Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте, по данни от разработчика.

Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.



Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията, събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.

Новата функционалност отразява стремежа на разработчика да превърне Viber в “суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент”, подчерта Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber.

Коментари по темата: „Viber пуска „Бизнес чатове” първо в България”

добавете коментар...

  1. Tro6aka

    Незабавно направете така, че да може да се изтрива тази папка !!!

  2. Лидия

    Махнете тази тъпотия трябва да изтрия Вайбър за да се махне и след време пак

  3. Я па тия

    Айде стига бизнес в лични акаунти. Махнете това *** или направете така че да се премахва като не го иска човек.

  4. Лили

    Много досадно.
    Моля да се даде възможност за премахване

  5. Ааа

    Защо не е дадена възможност който не го иска да го премахва?

  6. Гошо

    Искам да се махне от обажданията

  7. :o)

    Браво,едно хубаво нещо да направят тея от вайбър! 🙂

Коментар