TechNews.bg
Водещи новиниКорпоративниЛ@йфНовиниСофтуер

Viber пуска „Бизнес чатове” първо в България

Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува директно с клиентите
(снимка: Rakuten Viber)

Нова функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка, пуска в България платформата за комуникации Viber.

България е първата страна в Европа, в която е достъпна функцията „Бизнес чатове” на Viber, съобщиха от разработчика. Тя ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение – например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н.




За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове” ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber.

Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения, получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там, ще бъдат само от верифицирани източници и разделени от папката с лични чатове.

Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката „Бизнес чатове” в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи” важни и конкретни чатове в горната част и т.н.

[related-posts]

Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.


По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката и така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.

Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте, по данни от разработчика.

Функцията „Бизнес чатове” позволява на бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.



Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията, събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.

Новата функционалност отразява стремежа на разработчика да превърне Viber в “суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент”, подчерта Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber.

още от категорията

Viber въвежда моменти AI резюмета на уеб страници

TechNews.bg

ChatGPT става участник в групови чатове

TechNews.bg

Официално: Microsoft затваря Skype на 5 май

TechNews.bg

Официално: Microsoft затваря Skype на 5 май 2025 г.

TechNews.bg

20 години по-късно: Microsoft затваря Skype?

TechNews.bg

Viber обяви нови функции за бизнеса

TechNews.bg

12 коментара

Anonymous 18/09/2025 at 09:55

ЕС да се само сезира за това нещо и действиата/последствията от него !!

Отговор
Anonymous 24/06/2025 at 21:40

Искам да се премахне този чат

Отговор
Александър 01/11/2023 at 10:06

Вайбър става поредната ос…на програма. С тия тъпотии може и да не ги ползвам вече

Отговор
Мишел 02/03/2023 at 07:08

Не го искам това , защо ме задължавате да го имам?!

Отговор
Гено 11/01/2023 at 14:16

Поредното място за СПАМ. И нежелани съобщения.
По този начин много фирми ще се оправдават, че са те уведомили писмено, без да си се съгласил за това.
И най-лошото е, че няма опция за премахването на папката.
Но като за без пари – толкова.

Отговор
Tro6aka 21/11/2022 at 08:25

Незабавно направете така, че да може да се изтрива тази папка !!!

Отговор
Лидия 12/10/2022 at 13:52

Махнете тази тъпотия трябва да изтрия Вайбър за да се махне и след време пак

Отговор
Я па тия 19/09/2022 at 23:28

Айде стига бизнес в лични акаунти. Махнете това *** или направете така че да се премахва като не го иска човек.

Отговор
Лили 16/09/2022 at 18:32

Много досадно.
Моля да се даде възможност за премахване

Отговор
Ааа 14/09/2022 at 17:38

Защо не е дадена възможност който не го иска да го премахва?

Отговор
Гошо 09/09/2022 at 19:22

Искам да се махне от обажданията

Отговор
:o) 02/09/2022 at 10:12

Браво,едно хубаво нещо да направят тея от вайбър! 🙂

Отговор

Leave a Reply to Александър