TikTok стана рекордьор по важен показател

Потребителите на TikTok плащат с охота на любимите си стриймъри
(снимка: CC0 Public Domain)

През изминалата 2023 година потребителите на приложението за кратки видеа TikTok са похарчили 10 милиарда долара. Така TikTok става първото приложение, в което разходите в рамките на една година достигат въпросната сума – това е почти 16% от цялата индустрия на приложенията.

Въпреки че е социална мрежа без забележителни покупки, TikTok позволява на потребителите да плащат на любимите си стриймъри и създатели. Гигантската похарчена сума, за която съобщава Блумбърг, се дължи на популярността на приложението.

Общо през 2023 г. разходите на потребителите за приложения (с изключение на игри) възлизат на 64 милиарда долара, в сравнение с 57,5 ​​милиарда долара през 2022 г. Тоест на TikTok се падат повече от 15% от общата сума.

Интересна констатация от доклада е, че разходите на потребителите за приложения надвишават разходите за игри през миналата година.

Заслужава да се отбележи и фактът, че през 2023 г. потребителите на смартфони прекарват средно около 5 часа на ден на мобилното си устройство. Лидер по този показател е Индонезия с резултат от малко над 6 часа на ден.

Коментар