Lenovo вече заема лидерска позиция на пазара за персонални компютри в България, по данни на IDC за първото тримесечие на 2013 г. Компанията бележи ръст от 6% на годишна база и има пазарен дял от 17,4%.
Като цяло, българският пазар на персонални компютри бележи спад от 10,5% на годишна база. „Lenovo бележи този забележителен резултат на фона на пазар, който се свива. Това постижение не е изненада за нас, тъй като през последната година непрекъснато бяхме много близо до лидерската позиция”, коментира Владислав Иванов, мениджър продажби в Lenovo България.
Целта на Lenovo е да стане глобален лидер в т.нар. „PC+” ера – тази на персоналните компютри, таблетите и смартфоните, уточниха от българското представителство на компанията, която преди години придоби РС бизнеса на IBM.
Вързало е момчето две изречения. Браво на него!