92% от учениците у нас използват интернет всеки ден, но едва 16% имат професионално CV, стана ясно от анкета в рамките на образователната кампания Trends of Tomorrow на Samsung.
Най-често учениците влизат във Facebook и YouTube и само 1,5% са запознати с професионалната мрежа LinkedIn. Едва 27% от учениците, взели участие в Trends of Tomorrow, са тренирали своите умения за явяване на интервю до момента, а 51% все още се колебаят за избора на професия.
„За нас тези резултати показват, че учениците трябва да бъдат информирани как да използват дигиталните технологии, за да учат и да бъдат още по-успешни утре, когато излязат на пазара на труда”, коментира Кристина Щерева – ПР мениджър на Samsung Electronics България.
В рамките на образователната програма специалисти от Samsung и JobTiger посетиха 5 града в България – Враца, Плевен, Севлиево, Стара Загора и Русе. Мобилният екип на програмата се срещна с над 1200 ученици, които получиха консултация за успешен старт на бъдещата си кариерата, вкл. как да търсят работа, как да създадат перфектно CV, както и каква е ролята на дигиталните умения в професионалната реализация.