Глобул и Германос стартираха лятната си стажантска програма. Двете компании приемат тази година 60 студенти от водещи университети в страната.
Стажантите ще се присъединят към общо 18 дирекции на Глобул и Германос, сред които „Маркетинг и комуникация”, „Корпоративни продажби”, „Правни отношения”, „Продукти и услуги”, „Изграждане на мрежата” и др.
Стажът е платен и е с продължителност два месеца. Всички участници преминават през обучение по презентационни умения и специална въвеждаща програма, която ги запознава със структурата на компанията, функциите на отделните й звена, нейната корпоративна култура.
По време на стажа си в компанията, студентите могат да усвоят практически умения в съответната област, както и да разработят индивидуални проекти под ръководството на персонални наставници.
„С всяка изминала година интересът към програмата се увеличава, а все по-голяма част от стажантите стават част от нашия екип. По този начин бизнесът може не само да подпомогне реализацията на талантливите студенти, но и да допринесе за развитието на образователната система в страната”, коментира Апостолос Пагуцос, главен технически директор на Глобул.
До момента в стажантската програма на Глобул и Германос са участвали близо 300 студенти от български и чуждестранни университети, като 30% от тях впоследствие са започнали работа в компанията, уточниха от телекома.
Традиционно най-силен е интересът към техническите и икономически специалности – голяма част от студентите предпочитат да започнат стаж в дирекции „Финанси”, „Маркетинг и комуникация”, „Информационни технологии”, „Радио и трансмисия”, „Право” и др.
От старта на стажантската програма през 2004 г. Глобул е инвестирал близо половин милион лева в развитието й, посочиха от компанията.