Агенцията по вписванията обяви обществена поръчка за усъвършенстване и надграждане на информационната система на търговския регистър и адаптиране към изискванията на българското законодателство.
Проектът на стойност 664 375 лв. се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”.
Предвижда се функционално разширяване на раздел „Несъстоятелност”, както и на обмена на данни с абонати на информационната система на търговския регистър. Ще бъдат добавени англоезичен интерфейс на регистъра и възможност за идентификация в публичната част за започнати производства по преобразуване.
Планира се също създаване на функционалност за обработка, движение и контрол на документи при констатиране на административни нарушения и налагане на административни наказания, съгласно разпоредбите на ЗТР, както и свързаност за автоматизирана обмяна на данни между информационната система на търговския регистър и Имотния регистър.
Ще бъде подобрена и разширена справочната дейност, адаптирана към изискванията на нормативната уредба, и ще се оптимизират качествените параметри на информационната система.
Кандидатите за участие в ограничената процедура могат да получат заявления в срок до 16 август т.г. Проектът трябва да бъде изпълнен до 28 март 2014 г., става ясно от обявлението на Агенцията по вписванията.