IBM продължава да разширява портфолиото си от софтуер за електронна търговия. Синият гигант обяви, че придобива облачната услуга Xtify.
Xtify е разработка на млада компания от Ню Йорк. Тя представлява хостинг платформа за проследяване на посещенията и промените в сайтове за е-търговия чрез използване на мобилни приложения. Нейни клиенти са мрежата от магазини за парфюмерия и козметика Sephora, онлайн магазинът Disney Stores, медийния гигант Tribune Group и 20th Century Fox.
Платформата на Xtify информира за промени в асортимента на сайтовете и изпраща известия за появата на нови продукти, отчитайки предпочитанията на конкретния потребител. Услугата е независима от типа на използваното мобилно устройство – смартфон или таблет.
IBM планира да пусне услугата Xtify в центровете за обработка на данни, придобити наскоро с поглъщането на компанията SoftLayer. Сумата на сделката с Xtify не се съобщава.