Google Trends добавя прогнозиране на теми

Google актуализира своя инструмент Google Trends, като добави прогнозни отчети за темите и повече възможности за търсене. Новата характеристика ще позволи по-лесно измерване на интереса в търсенето на хора, места и други неща. Въпреки че все още е в бета версия, инструментът предлага прогнози по 700 000 уникални теми, съобщи блогът на компанията.

Сравнение на интереса по темите Harvard и Rice чрез новия инструмент в Google Trends

Сравнение на интереса по темите Harvard и Rice чрез новия инструмент в Google Trends

При писане в полето за търсене, Google ще предлага нови теми, на базата на инструмента за прогнозиране, като така ще помага на потребителите да правят по-добри сравнения между заявките.

Когато потребителят въведе например заявка за търсене „rice”, това не е еднозначно за търсачката – може да бъде „Rice University” или ориз. Ето защо Google ще предлага различни отчети, които помагат на потребителя по-лесно да измери интереса в търсенето към дадената тема.

Новият инструмент ще може да борави със сгрешени обекти за търсене, както и с различни прякори, например на актриси. Това би трябвало да помогне за създаване на по-ясна картина за интересите в търсенето.

В момента новата функция е достъпна в Бразилия, Франция, Германия, Индия, Италия, Великобритания и САЩ, а в следващите месеци Google ще я пусне по целия свят.

Коментар