Пловдивският панаир навлиза с услуги в Европа

Международен панаир Пловдив излиза на европейския пазар за изложбени строителни услуги в партньорство със Space Idea Europa

Международен панаир Пловдив излиза на европейския пазар за изложбени строителни услуги в партньорство със Space Idea Europa

Международен панаир Пловдив ще изгражда павилиони на държави участнички в Световното изложение в Милано през 2015 година. Той ще бъде партньор на Space Idea Europa S.R.L. – една от фирмите, оторизирани за тази дейност от организаторите на Експо 2015.

С новото партньорство Международен панаир Пловдив излиза на европейския пазар за изложбени строителни услуги, съобщиха от дружеството.

„По време на разговорите бяха договорени и още две неща – повече китайски компании ще идват на нашите изложения, а ние ще съдействаме за осъществяване на проекти за китайски инвестиции в България”, заяви д-р Иван Соколов, председател на Съвета на директорите, след подписването на рамковото споразумение със Space Idea Europa.

Според документа, Space Idea Europa ще възлага на Панаира да строи павилиони, да доставя материали и конструкции, да осигурява работници и специалисти.

„Имаме потенциал да се справим с една толкова мащабна задача, защото националният изложбен център е направил експозициите на България в пет световни изложения”, заяви главният директор инж. Лазар Лазаров. По неговите думи, сега Панаирът ще разшири значително тази част от своята дейност.

Space Idea Europa е европейският клон на една от най-големите китайски компании – Space Idea International Exhibition Group със седалище в Шанхай.

„Имаме намерение да развием дългосрочни и трайни отношения за съвместно изграждане на изложбени павилиони в други държави”, коментира Лю Югуи, генерален директор на Space Idea International Exhibition Group, по време на визитата си в Международен панаир Пловдив по покана на Георги Гергов през септември 2012 година.

„Можем да осъществим стабилно партньорство в сферата на търговските панаири, туризма и деловите прояви”, добави  Лю Югуи. Водят се разговори  и за създаване на постоянна експозиция на китайски стоки в две панаирни палати.

Коментар