TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовиниОблакът

PayPal въвежда безплатно връщане на стоки и у нас

PayPal въвежда услуга за безплатно връщане на стоки, купени онлайн, в 15 страни от Централна и Източна Европа. PayPal Refunded Returns стартира по-рано в няколко други държави от Европейския съюз и вече дава положителен ефект върху електронната търговия.

Транспортните разходи представляват важен фактор при покупки онлайн (източник: Gemius/PayPal)
Транспортните разходи представляват важен фактор при покупки онлайн (източник: Gemius/PayPal)

Компанията се позовава на резултатите от проучване, проведено от Gemius, което потвърждава, че потребителите в региона гледат на безплатното връщане на стоки като основен стандарт за електронна търговия и фактор от решаващо значение при вземането на решение за покупка онлайн.

Независимо от причината, потребители, които поръчват продукт от местни и чуждестранни търговци от всички краища на света и плащат за него чрез PayPal, могат да го върнат, като им бъдат възстановени разходите за транспорт, съобщиха от оператора.

[related-posts]

PayPal Refunded Returns вече доказа, че е правилното решение в страни като Франция, Испания, Италия и Швеция, където услугата насърчава потребителите да пазаруват онлайн, посочиха от компанията. Сега от тази възможност могат да се възползват още 15 европейски страни, вкл. България. В частност, у нас ще се възстановяват разходи на стойност до 55 лв.

Процедурата за връщане е опростена. Потребителят попълва форма, която се изтегля от сайта на PayPal, и я изпраща на оператора по е-поща. Възстановяването на сумата за връщане ще се появи в PayPal сметката на потребителя в рамките на 10 дни. Тестовият период на услугата ще продължи до края на годината.

Транспортните разходи представляват важен фактор при покупки онлайн. 40% от клиентите смятат да се откажат от покупки, ако трябва да плащат за доставка, а 75% са склонни да пазаруват повече онлайн, ако транспортът е безплатен, сочи проучването на Gemius.

Освен това 74% от онлайн купувачите се интересуват дали има възможност за безплатно връщане на пратката. 21% от анкетираните признават, че са купили продукт онлайн през последната година, именно заради наличието на възможност за безплатно връщане на пратката.

още от категорията

Повече роботи, отколкото хора, посещават онлайн магазините

TechNews.bg

Платежните оператори внедряват AI в онлайн пазаруването

TechNews.bg

B2B онлайн търговията се променя с бързи темпове

TechNews.bg

Приложението Temu прави фурор и на пазара в САЩ

TechNews.bg

ЕС „подпука” Temu с разследване за фалшификати

TechNews.bg

Глобално споразумение улеснява е-търговията

TechNews.bg

2 коментара

случаен 28/10/2014 at 16:17

@ Драгомир

Заради процента от продажбата е. За да могат търговците да обявяват безплатни превози трябва и съответно да ги включват в цената на продукта, процент от която отива в PayPal. Преди като потребителя си плащаше транспорта, не отиваше процент за тия изроди, а на всичкото отгоре можеше да се прави комбинирана пратка ако се поръчат няколко поръчки от един магазин. За жалост направиха агресивна кампания и доста малко компании не се дадоха на натиска…

Отговор
Драгомир 28/10/2014 at 16:01

PayPal май много й допари появата на Alibaba на американския пазар… Какво ли вече не правят…

Отговор

Коментари