„Близу” обяви пет гаранции, с реални компенсации

Близу ще компенсира клиенти, ако не спази обещания за услугите си

Близу ще компенсира клиенти, ако не спази обещания за услугите си

Кабелният оператор Близу (blizoo) обяви нови правила при комуникацията с потребителите. Кампанията е озаглавена „blizoo Обещания”.

Клиентите на оператора ще могат да разчитат на 5 „точни и ясни гаранции” за качество на услугите, като при неизпълнение на заявените обещания компанията се ангажира да предостави реални компенсации.

В случай на разминаване между качеството на получената услуга и очакванията на новите потребители на Близу, компанията ще възстанови сумата за инсталация и абонаментната такса до 30 дни след включването на услугата.

Близу гарантира, че извършва инсталацията на услуги в рамките до 3 работни дни след деня на заявяването им. Ако това не се случи, клиентът получава компенсация в услуги в размер на 10 лв.

Техническият екип на Близу прави посещения за инсталация или за отстраняване на неизправност в удобен за потребителя интервал. При двучасово забавяне, считано от уговорения час за посещение, потребителят получава компенсация в услуги или като отстъпка в размер на 10 лв.

Близу подчертава също, че техниците на компанията се идентифицират със служебна карта и са облечени в blizoo униформи.

И на пето място, горещата линия на оператора е отворена денонощно, техниците работят 7 дни в седмицата, а технически посещения се извършват по предварителен график, без прекъсване, 365 дни в годината.

От Близу посочват, че предприетата кампания е първа по рода си у нас и не само гарантира, но и обезпечава потребителите при грешка от страна на компанията. „Вярваме, че това е правилният подход за постигане на висока удовлетвореност у клиентите ни”, заяви Харалд Рош, изпълнителен директор в Близу.

Коментари по темата: „„Близу” обяви пет гаранции, с реални компенсации”

добавете коментар...

  1. Batko

    и само неустойка си търсят за тях събират Frontecs и да знаете разговорите им се записват без ваше съгласие

  2. Batko

    То тва на нищо не прилича 18месеца договор тия луди ли са

  3. руми

    Близу са най големите измамници

  4. ssss

    Защо говорите само глупости! Всяка една телевизия понякога има проблем със сигнала на телевизията или интернета. Съвсем нормално е това. Защо никой не плюе например Булсат ком като завали и да ти спри сигнала!?! Българите сте такива, никога няма да ви се угоди, хем искате да евтино, хем искате и вс да е 6. Няма как винаги стават аварии, или нещо подобно. Аз използвам услугите на Близу вече няколко години и съм си много доволна. Имах проблем с интернета обадих се след 2 часа дойдоха и ми го оправиха. Нещо съвсем нормално за всяка фирма. Но, вие знаете само да плюете…..

  5. irina

    a pak moqta da6terq zamina za 4ujbina i ne se nujdae v tqhnite uslugi i kazvat 4e trqbva da pla6tame vse edno za6toto podpisan dogovor i za6tita na potrebiteli se vdigat ramene Trqbva da pla6tam edna godina bez da gi polzvam.BEZOBRAZIE .ne se svarzvaite s tqh

  6. :o)

    Близу са си добре.
    Цена – качество – толкова.
    Щото всеки знае да мрънка, ама иска да плаща 20 лева.
    Айде плащайте 100 лева за платена сателитна телевизия и ще имате основание да мрънкате.

    Аз съм на Близу и имах проблеми първоначално като всеки нов абонат.
    След като ги отстранихме, не съм имал нито за секунда проблем с телевизията или интернет, вече поне 2 години…нонстоп.

    Колкото до заявлението им, меко казано смешно е някой да очаква нещо 🙂
    Хората давали пари обратно ама ” в услуги”
    т.е. не можеш да се откажеш от тях и да имаш неустойка…
    а 10-20 лева, след разправии и както отбеляза скандалджията по-надолу “ГОЛЕМИ СКАНДАЛИ”…като ми се навърти 10 лева сметка докато правя скандали, все тая 😉
    По-добре човешки свърши работа…без скандали и да си върви 😉

  7. И.Маринов

    КОГА НАЙ-СЕТНЕ “БЛИЗУ” , ЩЕ ПРЕМАХНЕ ВИСЯЩИТЕ КАБЕЛИ И КУТИИ ОТ СТЕНИТЕ НА НАШИТЕ БЛОКОВЕ ???: ЦИТИРАМ НАРЕДБА № 17
    за правилата за изграждане на кабелни далекосъобщителни мрежи и съоръженията към тях:
    “Чл. 39. В новостроящи се сгради съобщителните кабели се изтеглят в предварително изградени канали, съгласно инвестиционния проект.
    Чл. 40. (1) Изпълнението на кабелна съобщителна инсталация в съществуваща сграда се извършва със съгласието на собственика, съответно – собствениците в етажната собственост, въз основа на представена проектна документация за монтажните работи, които ще бъдат извършени.
    (2) Съгласието по ал. 1 се дава еднократно при първоначалното изграждане на кабелна инсталация.
    (3) Съгласието по ал. 1 се постига с обикновено мнозинство, в съответствие с изискванията на Правилника за управлението, реда и надзора в етажната собственост, и се удостоверява с протокол от общо събрание.
    Чл. 41. (1) Кабелната съобщителна инсталация в сграда обхваща участъка от входното устройство на сградата до абонатния разклонител и за нея се издава разрешение за строеж по реда на чл. 147, ал. 1, т. 2 от Закона за устройство на територията, без одобряване на инвестиционен проект, въз основа на проектната документация по чл. 40, ал. 1 ” -ГОДИНИ ВЕЧЕ МИНАХА ОТКАКТО НЕ СЕ СПАЗВА ЗАКОНА . АЗ ЛИЧНО СЪМ ПИСАЛ ДО КОМИСИЯТА ЗА РЕГУЛИРАНЕ НА СЪОБЩЕНИЯТ ,НО НИЩО…

  8. Лора

    От Близу- надалеч. Арогантни, крадливи и некадърни!

  9. to

    Дабе да, тия са в предсмъртна агония. Нищо не става от тях.

  10. клиент

    Дрън-Дрън ! – Само глупости бълват ! Ползвам ги, като оператор още когато бяха Евроком. После се сляха , станаха близу и продължиха да са най-добрата възможност на пазара. Не съм имала никакви проблеми , просто всичко беше много добре. Обаче от 2012 , когато за първи път ме оставиха без телевизия една седмица та до сега просто нямам думи. Постоянно все нещо има. Като дойдат техниците и ги питам какво става ПАК , винаги отговора е един, че ги управляват “неадекватни ( да не пиша другата дума) шефове , които никога не са работили тази работа”. Били загубили страшно много абонати Хич и не се учудвам ! Договора ми беше срочен и сега изтича – Чао ! А пък някой да вземе и да поговори с тези хора и да си огледа мениджмънта. Обещавали били ……… ! На политици ще се правят .

  11. ползвател

    Вината си е във вас, че не си знаете правата 🙂 Преди около година ме оставиха 3 дена без кабелна, по тяхна грешка (изключили ме като не платил, а интернет имах). Обадих се на оператор, вдигнах скандал, пуснах гласово оплакване (можете да пуснете такова и в офис на близу)… и ми направиха отстъпка в следващата сметка. Колкото по-голям скандал направите – толкова по-голяма отстъпка.

  12. потребител

    безумие, за какви правила се говори, от 6 часа нямам нито цифрова нито аналогова ТВ. И накрая се разбира че дошли техници през деня. Работили си нещо и моя кабел махнат. Всичко е платено, това е важното за тях, да си плащаме, а услуги не получаваме. Правила ще поставят и ще компенсират, друг път, ама не сега. Това е държава няма, всичко е при монополистите. Остава само да гледаме в тавана и да се ядосваме. Те ще си трупат парите и бизнеса на наш гръб.

  13. observer

    Айде сега ново 20! Преди седмица бях без ТВ около седмица, след като подадох сигнал и никаква компенсация не получих за забавеното решаване на проблема.

Коментар