Вторият в исторически план интернет доставчик в България се завръща на пазара. Част от екипа на „България Он Лайн” ООД, или съкратено BGO.bg, стартира новия си интернет проект за доставка на съвременни и качествени онлайн услуги.
„Смятаме, че една малка и компетентна компания може да бъде по-ефективна, по-гъвкава, по-бърза, по-сговорчива и в крайна сметка да предложи по-добра услуга и по-адекватно обслужване на клиентите от „конфекцията” на големите фирми”, сподели в блога си Димитър Ганчев – инициатор на рестарта на компанията.
Екипът на „България Он Лайн” ООД е заедно от 1993 г., когато създава втория у нас интернет доставчик. Компанията е регистрирана под това име през 1997 г., а 11 години по-късно – през 2008-ма е продадена.
„Тогава смятахме, че рано или късно ще настъпи и момент, в който „ветераните” трябва да отстъпят място на инвестиционните фондове”, припомня Ганчев. „Смятахме също, че с всяка изминала година качеството на предлаганите услуги ще се повишава. Хипотезата с повишаването на качеството обаче не се сбъдна. След консолидацията и въпреки големите инвестиции, големите компании развалиха както предлаганите услуги, така и обслужването”, допълва той.
BGO.bg ще разчита изцяло на оборудване от телекомуникационен клас, за разлика от „доброто старо време”, когато в мрежата се използваха „достиженията на научно-техническата самодейност”.
Интерактивната телевизия на новия доставчик ще съперничи на лидерите в областта. Качеството на образа е възможно най-високото – такова, каквото е подадено от апаратната на съответната телевизия, без междинни обработки и компресиране. Не липсва нито една от модерните функции – електронна програма, запис, връщане назад, оставяне на пауза и т.н., уверяват от BGO.
Компанията ще следа проста търговската политика: една услуга за дома (25 лв.) и една услуга за бизнеса (60 лв). „Знаем, че потребителят иска да може да избира между много възможности, но защо ти е да избираш, ако получаваш максимума?”, казва Димитър Ганчев.
BGO.bg предлага само максимума: 100-мегабитов интернет, плюс пълния пакет телевизионни програми (над 140 канала, от които 28 HD), плюс всички интерактивни услуги.
„Смятаме, че не е почтено клиентът да се привлича с обещание за ниска цена, а после да се оказва, че рекламираните услуги всъщност са срещу допълнително заплащане. Масова практика е в рекламата да се посочва най-ниската цена („от”) и най-големия предлаган пакет („до 140 ТВ канала”). Така клиентът е принуден да направи не избор, а компромис – дали да плати повече от очакваното или да се откаже от нещо”, коментира Ганчев ситуацията на пазара в момента.
„При нас няма „от-до”. Всичко е включено в цената”, категоричен е той. Същият опростен подход BGO.bg ще прилага и спрямо договора: просто няма такъв! Клиентът може да преустанови ползването на услугите по всяко време. „Вярваме, че клиентите ни няма да имат нужда от заробващ договор, за да останат с нас”, допълва Ганчев, който е управляващ съдружник в компанията.
Ще ми хвалиш нет1 :ДДДД тия са най-големите аматьори, а има и по-големи – пауърнет са най зле :Д
Че то отдавна има по-перфектен от Мегалан – НЕТ1 🙂 Всички най-яки канали + 10HD и супер нет. Ама ги няма в моя квартал, и си кретам с Мегалай … о
А дано да успеят и да се утвърдят на пазара и да се надяваме да не се продадат на телефонаджиите.
И аз
Ехххх хубава новина. След като Мтел прецакаха перефктият Мегалан, се оглеждам за нов доставчик.